فروش یک مینی‌ بوس کاروان کلاسیک مرسدس بنز

فروش یک مینی‌بوس کاروان کلاسیک مرسدس بنز

هنگامی‌که بحث ون‌های کلاسیک مطرح می‌شود، همواره نام فولکس‌واگن و ون میکروباس به ذهن متبادر می‌شود چراکه این خودرو یکی از مشهورترین ون‌های تاریخ به شمار می‌رود؛ اما بااین‌وجود برخی نمی‌دانند که مرسدس بنز هم در سال ۱۹۵۵ مینی‌بوسی بنام O319 را برای رقابت با فولکس‌واگن میکروباس راهی بازار کرد که بر اساس کامیونت سبک L319 ساخته شده بود.

حال قرار است یک نمونه از این مینی‌بوس کلاسیک آلمانی در حراجی آیندهٔ RM Sothebys که در تاریخ ۱۸ و ۱۹ ژانویه در آریزونا برگزار می‌شود به حراج گذاشته شود. البته این یک O319 معمولی نیست چراکه کاربری کابین آن به‌طور کامل به یک کاروان تغییر پیدا کرده است. همچنین درحالی‌که این مینی‌بوس مدل ۱۹۵۹ است، پیشرانهٔ آن با یک نمونهٔ مدرن انژکتوری ساخت مرسدس بنز تعویض شده که در کنار یک گیربکس اتوماتیک قرار گرفته است. علاوه بر این، تعلیق آن نیز به نوع بادی تغییر پیدا کرده است.

تمام مراحل بازسازی این مینی‌بوس که شامل بازگرداندن نمای بیرونی آن به شکوه سابق و رنگ‌آمیزی آن به همان رنگ کارخانه‌ای به همراه تبدیل داخل آن به یک کاروان توسط مالک قبلی صورت گرفته است. وی که یک مهندس کامپیوتر بوده است، به مدت ۱۵ سال روی این مینی‌بوس کار کرده است. وی با تجهیز این مینی‌بوس قدیمی به نورپردازی داخلی، مخازن آب و لوله‌کشی دقیق، آن‌را کاملاً برای سفر و استفاده در فضای باز آماده کرده است. انتظار می‌رود این O319 کاروان با قیمتی بین ۱۷۵ تا ۲۰۰ هزار دلار به فروش برسد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
6 + 9 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.