فروش یک فراری ۴۵۶M رپلیکا با موتور لکسوس!

فروش یک فراری ۴۵۶M رپلیکا با موتور لکسوس!

چرا باید پول یک ب‌ام‌و M240i را برای خرید یک فراری رپلیکا با موتور لکسوس پرداخت کرد؟

خودروهای بسیار عجیبی در سایت eBay برای فروش گذاشته می‌شوند که به نظرِ برخی قیمت قابل قبولی دارند اما برخی دیگر آن‌ها را به‌صورت مسخره‌ای گران می‌دانند. خودرویی که در اینجا قصد معرفی آن‌را داریم یک فراری ۴۵۶M رپلیکا است (Replica به خودروهایی گفته می‌شود که بر اساس نمونه‌های ارزان‌قیمت اما مشابه خودروهای گران‌قیمت ساخته می‌شوند) که با قیمت ۴۵ هزار دلار در eBay برای فروش گذاشته شده و در کمال تعجب یک نفر هم آن‌را خریداری کرده است.

با این مبلغ می‌توان یک ب‌ام‌و M240i صفرکیلومتر خریداری کرد اما ما که هستیم که قضاوت کنیم؟ فروشنده نگفته است خودروی اصلی که این فراری رپلیکا بر اساس آن ساخته شده چه خودرویی بوده است اما آنچه که او ذکر کرده این است که موتور این فراری تقلبی یک واحد شش سیلندر متعلق به لکسوس GS300 است که نیروی تولیدی آن توسط یک گیربکس اتوماتیک به چرخ‌های تماماً کرومی خودرو انتقال پیدا می‌کند.

در قسمت جلو شاهد چراغ‌هایی به سبک ۲۰۱۵ فراری هستیم درحالی‌که در قسمت عقب چهار چراغ گرد و چهار سر اگزوز در زیر سپر دیده می‌شوند. داخل خودرو هم بد نیست و داشبورد، فرمان، کنسول وسط و تودوزی چرمی آن شبیه به نمونهٔ واقعی است. این خودرو ۱۳۲ هزار کیلومتر کارکرد داشته و با توجه به این کارکرد به نظر از فضای داخلی خوبی برخوردار است.

با توجه به گفته‌های فروشنده، مهم‌ترین امتیاز این خودرو برخورداری از ظاهر یک فراری است درحالی‌که هزینه‌های نگهداری بالای این اسب ایتالیایی را ندارد. همچنین منحصربه‌فرد بودن آن نیز موجب می‌شود که حتی بیشتر جالب به نظر برسد. با وجود برچسب قیمتی نسبتاً بالای این خودرو، اما فروشنده می‌گوید برای تبدیل داخل و خارج آن به یک فراری ۴۵۶M رپلیکا بیش از ۶۵ هزار دلار هزینه کرده است. دلیل او برای فروش این خودرو خالی کردن گاراژ خود برای خودرویی دیگری بوده که با فروش آن مشکل حل شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
17 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.