فروش کارخانه جنرال موتورز در کره جنوبی به تأمین‌کننده قطعات تسلا

فروش کارخانه جنرال موتورز در کره جنوبی به تأمین‌کننده قطعات تسلا

جنرال موتورز یکی از کارخانه‌های خود در کره‌ی جنوبی را به مایونگ شین، تأمین‌کننده‌ی قطعات شرکت‌های تسلا و هیوندای فروخت. این شرکت به دنبال تبدیل کارخانه‌ی یاد شده به تأسیسات ساخت محصولات الکتریکی است.

مایونگ شین این خبر را تأیید کرده و خاطرنشان ساخته برای خرید زمین و تأسیسات گانسان جنرال موتورز مبلغ ۹۹.۵ میلیون دلار پرداخته است. جنرال موتورز کره جنوبی نیز با تأیید این خبر گفته است:

ما به دنبال تکمیل این معامله در سریع‌ترین زمان ممکن هستیم تا از فعالیت‌های اقتصادی آتی خود اطمینان حاصل کنیم.

مایونگ شین بخشی از گروه بزرگ‌تر شرکت‌هایی است که به دنبال سرمایه‌گذاری ۱۷۶ میلیون دلاری در کارخانه‌ی اسبق جنرال موتورز برای تولید ۵۰ هزار خودروی الکتریکی تا سال ۲۰۲۱ و تعداد ۱۵۰ هزار خودروی الکتریکی از سال ۲۰۲۵ به بعد می‌باشد.

این کمپانی کره‌ای به منظور ساخت خودروهای الکتریکی در تأسیسات گانسان گفت‌وگوهایی با یک خودروساز که هویتش فاش نشده داشته است. منبع ناشناسی که این خبر را داده خاطرنشان ساخته خودروساز موردبحث تسلا نبوده است.

این کارخانه که در آینده ارتقا خواهد یافت به لطف سیاست تجارت آزاد کره با آمریکا و اروپا مکانی جذاب برای ساخت خودروهای الکتریکی خواهد بود. مایونگ شین در کل ۲۹۰۰ شغل جدید در این کارخانه و زنجیره تأمین ایجاد خواهد کرد.

تأسیسات ضررده جنرال موتورز در کره جنوبی نقش کلیدی در قاره آسیا داشته‌اند اما تصمیم این کمپانی برای خروج از اروپا که یکی از بزرگ‌ترین بازارهای صادراتی بوده ضربه سختی به این کارخانه‌ها زده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 10 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.