فروش پژو ۲۰۵ GTI تا بن دندان مسلح!

فروش پژو ۲۰۵ GTI تا بن دندان مسلح!

ثروتمندان از دو حالت خارج نیستند! برخی از آن‌ها از سرمایه خود بهترین استفاده را کرده و سوار جدیدترین و لوکس‌ترین خودروهای روز دنیا می‌شوند و برخی نیز به استفاده از محصولات معمولی و شاید هم تا حدی قدیمی رغبت نشان می‌دهند. البته دلایل گوناگونی برای این کار وجود دارد و ما هم نمی‌خواهیم وارد جزئیات بشویم اما اگر از دسته دوم هستید می‌توانید پژو ۲۵۰ GTI مدل ۱۹۹۰ برنارد آرنالت را بخرید. این خودرو هم‌اکنون برای فروش آماده شده است.

بهایی که روی این خودرو گذاشته شده ۳۷۵۰۰ یورو است که با این پول می‌توانید چندین دستگاه از این خودرو را بخرید. برخی از این نمونه‌ها کاملاً کم کارکرد بوده و برخی نیز از رینگ و کیت بدنه‌های سفارشی استفاده کنند و بله خیلی از آن‌ها نیز پیشرانه‌هایی با قدرت بیشتر دارند؛ اما خب هیچ‌کدام از آن‌ها همانند این خودرو دارای شیشه‌های جانبی ضدگلوله نیستند.

بنا به گفته Art & Revs، آرنالت در سال ۱۹۹۰ از پژو درخواست خودرویی را کرد که خودش براند و در عین حال جلب‌توجه نکند. پولدار و مشهور بودن نیز دردسرهای خاص خود را داشت. پژو هم این وضعیت را درک کرده و خودروی یاد شده را به حفاظ‌های نظامی و شیشه‌های ضدگلوله مجهز کرد. گفته شده این خودرو دارای سطح ۲ نظامی است. در تصاویر منتشر شده شاهد شیشه‌های بسیار ضخیم و شیشه اضافی در بخش عقب هستیم.

همان‌گونه که انتظار دارید مجهز شدن خودرو به چنین تجهیزات نظامی باعث افزایش وزن می‌شود. در تبلیغات فروش این ۲۵۰ GTI گفته شده که وزن خودرو حدود ۱۴۰۰ کیلوگرم بوده و به همین دلیل سیستم تعلیق و ترمزها نیز ارتقا یافته‌اند. نیازی به گفتن نیست که پیشرانه ۱.۹ لیتری نیز بازنگری شده است. این خودرو همچنین دارای فرمان هیدرولیک و سیستم تهویه مطبوع است که در ۲۵۰ GTI های آن سال وجود نداشته است.

اگر به دنبال گفت‌وگو با آرنالت برای خرید این خودرو هستید ناامید خواهید شد. در واقع این خودرو سال ۲۰۰۹ به یک کلکسیونر شخصی فروخته شده اما همچنان با نام این میلیونر مشهور شناخته می‌شود؛ به عبارت دیگر اگر بودجه کافی برای خرید یک BMW سری ۴ جدید را داشته باشید از نظر تئوری می‌توانید این ۲۵۰ GTI را هم بخرید.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
9 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.