فروش نسل جدید هوندا آکورد، کمتر از حد انتظار!

فروش نسل جدید هوندا آکورد، کمتر از حد انتظار!

علیرغم عرضه نسلی جدید و انتخاب به عنوان خودروی سال ۲۰۱۸ آمریکای شمالی، هوندا آکورد به اندازه‌ای که امیدوار بود نفروخته است. بنا به گفته Carsalebase، فروش ماه پیش این خودرو در آمریکا برابر با ۱۹۷۵۳ دستگاه بوده که در مقایسه با فوریه سال پیش افت ۲۲ درصدی را نشان می‌دهد؛ و طبیعتاً این امر باعث شده چند صد دستگاه آکورد جدید هفته‌ها یا ماه‌ها منتظر مشتری جدید بمانند.

بنا به گزارش اتوموتیو نیوز، میزان حضور هر خودرو در نمایندگی‌های فروش به ۱۰۴ روز می‌رسد که در مقایسه با هر نوع استانداردی بسیار بالاست. نمایندگی‌های هوندا در آمریکا ظاهراً از نبود پیشنهادهای لیزینگی جذاب گله‌مند بوده و حتی یکی از نمایندگی‌ها که نامش فاش نشده گفته هوندا خریدارانی را که فقط به دنبال خرید لیزینگی هستند نادیده می‌گیرد.

همچنین رشد شدید شاسی بلندها نیز تأثیر قابل‌توجهی داشته زیرا فروش خودروهایی همچون نیسان آلتیما و فورد فیوژن نیز با افت همراه بوده است. فروش هر دو خودرو نسبت به سال پیش حدود ۲۵ درصد کاهش را نشان می‌دهد. البته تویوتا کمری به لطف پیشنهادهای لیزینگی جذاب خود با افزایش ۷/۱ درصدی فروش مواجه شده است.

Dave Conant مالک گروه خرده‌فروشی Conant Auto که دارای ۴ فروشگاه هوندا در آمریکا می‌باشد گفته است:

اگر فروش ما در آوریل یا می بهبود پیدا نکند تعجب نخواهم کرد. بدون حمایتی قوی و گسترده، نمی‌توان موفق شد و شکاف قیمتی که خریداران باید برای خرید خودرویی جدید داشته باشند بسیار بزرگ شده است. هوندا باید این شکاف بین درآمد خریداران و شرایط لیزینگی را کاهش دهد و آن موقع شاهد فروش بالای آکورد خواهیم بود.

یک مقایسه سریع نشان می‌دهد که هوندا نسخه پایه آکورد LX را با سپرده ۳۱۹۹ دلاری در ابتدا و اقساط ماهانه ۲۴۹ دلاری به مدت سه سال لیزینگ می‌کند درحالی‌که در میامی می‌توان تویوتا کمری را با سپرده ۳۱۹۸ دلاری و اقساط ماهانه ۱۹۹ دلاری در اختیار گرفت.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 7 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.