فروش مرسدس SLR مک لارن منصوری با بدنه‌ای کربنی

فروش مرسدس SLR مک لارن منصوری با بدنه‌ای کربنی

یک دستگاه مرسدس بنز SLR مک لارن رودستر ۲۰۰۸ در بازار خودروهای کارکرده عرضه شده است و اگرچه شکی وجود ندارد که SLR جزو بهترین خودروهای تاریخ معاصر است اما نمی‌دانیم که همه افراد از ظاهر این خودرو خوششان خواهد آمد یا خیر.

اول به نکات مثبت اشاره می‌کنیم. در آغاز باید گفت این خودرو تنها یکی از ۱۰۶ دستگاه SLR مک لارن تولیدی در سال ۲۰۰۸ است و کارکرد آن حدود ۲۱ هزار کیلومتر است؛ اما چیزی که خیلی مثبت تلقی نمی‌شود این حقیقت است که SLR موردبحث شدیداً توسط منصوری دگرگون شده است و دارای کیت بدنه رنوواتیو مشهور این تیونر است.

احتمالاً با SLR مک لارن سال‌ها پیش که دارای طرح طلایی مات و کیت رنوواتیو بود آشنا هستید اما این خودرو ملایم‌تر طراحی شده است و از رنگ طلایی برجسته استفاده نکرده است و بجای آن شاهد پانل‌های بدنه با طرح فیبر کربنی مشهود هستیم. این طرح در کاپوت، رکاب‌های جانبی، سپر جلو و عقب، گلگیرهای جلو، اسپویلر و دیفیوزر عقب بکار رفته است.

نکته جالب اینکه منصوری از کربن در تمامی بخش‌های بدنه استفاده نکرده است و بخش‌هایی همچون لبه صندوق، پانل‌های عقب و درب‌ها دارای رنگ خاکستری اوسمیوم هستند. این SLR همچنین به رینگ‌های مشکی افترمارکتی و کالیپرهای ترمز قرمز مجهز است.

منصوری برخی تغییرات را در کابین اعمال کرده است که مهم‌ترین آن‌ها استفاده از فیبر کربن در میدونی شیفترها، کنسول مرکزی، داشبورد و فرمان است. این تیونر همچنین دستی بر سر و روی پیشرانه ۸ سیلندر ۵.۴ لیتری سوپرشارژردار این خودرو کشیده است تا قدرت ۷۰۰ اسبی و گشتاور ۸۷۹ نیوتون متری تولید کند.

هم‌اکنون این خودرو با قیمت ۷۴۹۸۰۰ دلار عرضه شده است که قیمت گزافی است مخصوصاً اینکه می‌دانیم نسخه‌های استوک SLR با قیمت‌های بین ۲۰۰ تا ۳۵۰ هزار دلار خریدوفروش می‌شوند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 15 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.