فروش مرسدس بنز ۵۰۰E متعلق به مستر بین

فروش مرسدس بنز ۵۰۰E متعلق به مستر بین

یک دستگاه مرسدس بنز ۵۰۰E متعلق به یکی از سلبریتی های مشهور بریتانیایی که تنها ۲۹ دستگاه از آن وارد این کشور شده در ماه می حراج خواهد شد.

روان آتکینسون که همه‌ی ما او را با نام مستر بین می‌شناسیم یک سلبریتی بسیار شناخته شده بوده و البته باید بدانید که او علاقه‌ی زیادی هم به خودرو دارد. یکی از مشهورترین خودروهای متعلق به آتکینسون مک لارن F1 است که البته دو بار با آن تصادف کرده است! چندین دستگاه استون مارتین، هوندا NSX، فراری ۴۵۶ GT، چندین ب ام و تولید شده قبل از جنگ و… نیز جزو کلکسیون این بازیگر مشهور هستند.

البته شاید به خاطر بیاورید که این اولین باری نیست که مستر بین یک دستگاه ۵۰۰E خود را به فروش می‌رساند. در فوریه‌ی سال ۲۰۱۸ نیز یک ۵۰۰E دیگر به همراه لانچیا تما ۸.۳۲ به فروش رفت. شایان ذکر است این سدان ایتالیایی از پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ساخت فراری استفاده می‌کند.

اما این خودرویی که در تصاویر مشاهده می‌کنید به مدل سال ۱۹۹۱ و قبل از فیس لیفت آن تعلق دارد. او خودروی خود را به‌صورت صفرکیلومتر خریداری کرده و پیش از آنکه خودرو را به فرد دیگری بفروشد ۴ سال آن را در گاراژ نگه داشته بود. آتکینسون پس از ۲۳ سال و در سال ۲۰۱۷ دوباره خودرو را خریداری کرده و هم‌اکنون آن را به فروش می‌رساند.

مرسدس بنز ۵۰۰E را یکی از بهترین گرگ‌های درنده‌ای می‌دانند که در لباس میش پنهان شده است. این خودرو توسط پورشه توسعه یافته و مونتاژ شده و نیروبخش آن نیز پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۵ لیتری ۳۲۶ اسب بخاری است. این خودرو در عرض ۵.۹ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد و حداکثر سرعتش نیز به ۲۵۰ کیلومتر در ساعت محدود شده است.

این خودروی ویژه چندین بار در مجلات خودرویی بریتانیا حضور یافته و تاریخچه‌ی کاملی دارد. البته در نظر داشته باشید که این خودرو کارکرد ۳۱۰ هزار کیلومتری داشته ولی انتظار می‌رود با قیمتی مناسب به فروش برسد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
9 + 9 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.