فروش جنرال موتورز در چین رکورد زد

فروش جنرال موتورز در چین رکورد زد

بازار خودروی چین به رشد خود ادامه داده و در این میان جنرال موتورز نیز از فرصت استفاده کرده و این شرکت به همراه شرکای محلی تائید کرده‌اند که فروش جنرال موتورز در ماه سپتامبر رکورد زده است.

ماه گذشته برندهای کادیلاک، بیوک و شورولت جنرال موتورز به همراه شرکای محلی Baojun و Wuling تعداد ۳۴۳,۷۷۳ دستگاه خودرو را به فروش رسانده‌اند که ۱۶ درصد بیش از مدت مشابه سال ۲۰۱۵ است.

کادیلاک بیش از همه از رشد فروش لذت برده و با تحویل ۱۲,۵۳۹ دستگاه خودرو به مشتریان رشد فروش ۶۳ درصدی را ثبت کرده است. همچنین این برای سومین ماه متوالی است که کادیلاک رشد فروش بالای ۵۰ درصد را در چین ثبت می‌کند.

در اردوگاه بیوک فروش این برند با ۲۳ درصد افزایش به ۱۰۸,۳۲۵ دستگاه رسیده که این مهم به لطف فروش زیاد Excelle GT بوده است. شاسی‌بلند انویژن نیز در چین محبوب بوده و فروش آن با ۷۰ درصد افزایش به ۱۸,۵۱۸ دستگاه رسیده است.

شورولت در این ماه ۵۱,۹۳۲ خودرو را فروخته که عددی قابل‌احترام است اما خب تنها رشد ۲.۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل است. انتظار می‌رود که با تولید محلی اکوئینوکس در ماه آینده فروش این شرکت بیش از این افزایش یابد.

اوضاع شرکای محلی جنرال موتورز نیز خوب بوده و Baojun و Wuling به ترتیب ۶۲,۷۱۹ و ۱۰۸,۲۲۵ دستگاه خودرو فروخته‌اند.

منبع: carscoops

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.