فروش تنها ۳۰۵ دستگاه کیا K900 در آمریکا!

همه می‌دانند که تقاضا برای محصول پرچم‌دار کیا به‌طور قابل‌توجهی افت کرده و این خودرو به خاطر سن بالای خود رضایت مصرف‌کنندگان را جلب نمی‌کند. سدان فول سایز کیا K900 اگرچه خودروی خوبی بوده اما مشکل این است که رقبای صاحب‌نام و کارکشته‌ای در کلاس محصولات لوکس حضور دارند و این کار را سخت می‌کند.

اما راه‌حل کیا برای این مشکل معرفی نسخه فیس لیفت و همچنین رونمایی از لوگوی جدیدی است که همین چند روز پیش خبر آن منتشر شد. تصاویر جاسوسی K900 یا K9 فیس لیفت چند ماهی است که در فضای مجازی منتشر شده و اگرچه نشان روی این مدل‌های جاسوسی پوشانده شده اما قطعاً این پرچم‌دار کره‌ای از نشان جدید کیا سود خواهد برد.

دست‌اندرکاران وب‌سایت Kolesa اخیراً رندری از این خودرو را منتشر کرده‌اند که طراحی نمای پشتی آن به ویژه نوار نورانی LED بسیار به چشم می‌آید. خودروی تست کیا در کره جنوبی از پوشش‌های استتاری زیادی استفاده کرده بنابراین به سختی می‌توان طراحی این خودرو را حدس زد.

کیا امیدوار است لوگوی جدید و به‌روزرسانی ظاهری و داخلی K900 به بهبود فروش این خودرو به ویژه در آمریکای شمالی کمک کند. سال پیش فقط ۳۰۵ دستگاه از این خودرو در آمریکا به فروش رفت که نسبت به فروش سال ۲۰۱۹ افت فاحشی را نشان می‌دهد. نیازی به گفتن نیست که سال ۲۰۲۰ سال نرمالی برای صنعت خودرو نبوده و این امر به همراه دوری مشتریان از سدان ها باعث بدتر شدن وضعیت K900 در بازار شده است.

K900 کمترین میزان فروش بین تمامی محصولات کیا را در آمریکای شمالی داشته و تمامی رقبا پرفروش‌تر از آن ظاهر شده است. اگرچه این خودرو فروش حدود ۳۰۰ دستگاهی در سال پیش داشته اما رقبای ژرمنی بسیار بهتر عمل کرده‌اند به گونه‌ای که مرسدس S کلاس فروش ۸۵۸۹ دستگاهی، ب ام و سری ۷ فروش ۶۴۴۳ دستگاهی و آئودی A8 فروش ۲۳۷۶ دستگاهی داشته‌اند. همچنین لکسس LS هم به خانه ۳۶۱۷ نفر راه یافته است.

اگرچه احتمال اینکه K90 فیس لیفت فروش بسیار بالایی داشته باشد ضعیف است اما لوگوی جدید و بهبودهای این خودرو شاید بتواند خریداران بیشتری را برای خرید آن قانع کند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.