فروش تمامی Project One های اختصاصی بازار آمریکا

فروش تمامی Project One های اختصاصی بازار آمریکا

هایپرکار مرسدس-ای‌ام‌جی دارای پیشرانه‌ی فرمول ۱ دیگر در ایالات‌متحده قابل خرید نخواهد بود زیرا لیست سفارش مشتریان بالقوه‌ی این خودرو دقیقاً یک ماه پیش پر شده است. کسانی که از شانس کافی برای نام‌نویسی در این لیست برخوردار بوده‌اند باید صبور باشند.

برای حضور در چنین جمع دست‌چینی باید مالک طولانی‌مدت ساخته‌های مرسدس بوده و همچنین باید کمپانی را قانع کنید که در واقع بجای پارک کردن خودرو در گاراژ و فروش آن با سود بالا، از خودرو استفاده خواهید کرد. گفته می‌شود یکی از خزیدارن این هایپرکار رویایی، مانی خوشبین است که در کلکسیون وی انواع بوگاتی ویرون و شیرون و سوپراسپرت‌ها به چشم می‌خورند. تنها ۲۷۵ دستگاه از هایپرکار Project One تولید خواهد شد و ماه آینده اعلام می‌شود که چه تعداد از این خودروها مخصوص بازار آمریکا هستند.

باور بر این است که بهای این خودروی بسیار خاص در محدوده‌ی ۲.۴ میلیون دلار خواهد بود. ماه پیش و در نمایشگاه خودروی ژنو، این خودرو پشت درهای بسته به افراد خاصی نشان داده شد. البته این خودرو نسخه‌ی نهایی نبوده است. ملیسا ویتک، مدیر پروژه در مرسدس-ای‌ام‌جی گفته که خودروی نشان داده شده در سوئیس دارای حدود ۸۵ درصد طراحی نهایی است.

مشتریان متمولی که به این خودرو دست پیدا می‌کنند، هایپرکار خود را مستقیماً از مرسدس-ای‌ام‌جی تحویل خواهند گرفت. تمامی مالکان این فرصت را خواهند داشت تا نمایندگی مورد علاقه‌ی خود برای تحویل خودرو و سرویس آن را انتخاب کنند.

در پایان محض یادآوری باید گفت که پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۱.۶ لیتری Project One از خودروی فرمول ۱ کمپانی با نام W07 گرفته شده و اولین مشکل ۲۷۵ مالک هایپرکارمرسدس-ای‌ام‌جی این است که پس از طی حدود ۵۰ هزار کیلومتر، پیشرانه‌ی ۱۰۰۰ اسب بخاری آن نیازمند سرویس‌های اساسی خواهد بود.

این خودرو در نمایشگاه خودروی فرانکفورت در ماه سپتامبر معرفی می‌شود اما تحویل آن به مشتریان تا سال ۲۰۱۹ آغاز نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.