فروش بیشتر مرسدس بنز از آئودی، ب‌ام‌و و لکسوس در ایالات‌متحده

فروش بیشتر مرسدس بنز از آئودی، ب‌ام‌و و لکسوس در ایالات‌متحده

در ماه اول سال ۲۰۱۷ فروش مرسدس بنز در بازار ایالات‌متحده از ب‌ام‌و، آئودی و لکسوس پیشی گرفته است. به گزارش بلومبرگ، در ماه گذشته، ستارهٔ اشتوتگارت تعداد ۲۵,۵۲۷ دستگاه خودرو و تراک سبک به فروش رسانده است که افزایش قابل‌توجه ۳.۵ درصدی را نسبت به ژانویهٔ ۲۰۱۶ نشان می‌دهد. این در حالی است که در این مدت ب‌ام‌و ۱۸,۱۰۹ دستگاه، لکسوس ۱۵,۵۷۲ دستگاه و آئودی ۱۳,۲۰۱ دستگاه خودرو به فروش رسانده‌اند و مرسدس بنز به‌راحتی آن‌ها را پشت سر گذاشته است؛ بنابراین مشخص است که موفقیت‌های سال گذشتهٔ مرسدس بنز در زمینۀ فروش همچنان ادامه دارد.

مرسدس بنز می‌گوید فروش C کلاس در ماه گذشته ۲۷ درصد و فروش E کلاس ۴۹ درصد افزایش پیدا کرده است که این به خاطر معرفی نسل جدید این دو خودرو است. سازندهٔ آلمانی در ادامه اعلام کرده است که C کلاس با فروش ۶۴۵۳ دستگاه محبوب‌ترین خودروی این شرکت است. در پس C کلاس، مدل بزرگ‌تر E کلاس با فروش ۴۱۵۵ دستگاه قرار داشته و GLE نیز با فروش ۳۹۷۰ دستگاه در رتبهٔ سوم جای گرفته است. همچنین محبوبیت مدل‌های AMG نیز رو به افزایش است به‌گونه‌ای که فروش آن‌ها از ۱۹۰۴ دستگاه در ژانویهٔ ۲۰۱۶ به ۲۵۹۶ دستگاه در ژانویهٔ ۲۰۱۷ رسیده است.

در سوی دیگر، ب‌ام‌و با فروش ۱۸,۱۰۹ دستگاهی در ژانویهٔ ۲۰۱۷ افزایش جزئی ۰.۱ درصدی را تجربه کرده و فروش آئودی نیز با ۱۱ درصد افزایش به ۱۳,۲۰۱ دستگاه در این مدت رسیده است؛ اما لکسوس واقعاً از کاهش محبوبیت و فروش رنج می‌برد به‌نحوی‌که با فروش ۱۵,۵۷۲ دستگاه در ماه گذشته، ۲۶ درصد کاهش فروش را تجربه نموده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 15 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.