فروش بیشتر محصولات لوکس جی‌ام‌سی دنالی از همهٔ محصولات کادیلاک

فروش بیشتر محصولات لوکس جی‌ام‌سی دنالی از همهٔ محصولات کادیلاک

سال‌ها است که کادیلاک پرفروش‌ترین برند لوکس آمریکایی است اما امسال این شرایط تغییر کرده و یک برند دیگر از جنرال موتورز از کادیلاک پیشی گرفته است. طبق آماری که جنرال موتورز منتشر کرده است، تیپ‌های دنالی و AT4 جی‌ام‌سی که نسخه‌های لوکس و گران‌قیمتی هستند و تقریباً برای همهٔ محصولات این شرکت ارائه می‌شوند، طی نُه ماه نخست امسال فروش بیشتری از کل محصولات کادیلاک داشته‌اند. به گفتهٔ معاون ارشد بیوک و جی‌ام‌سی «دانکن آلدرد»، تیپ‌های دنالی و AT4 در حال حاضر ۴۰ درصد از کل فروش جی‌ام‌سی را به خود اختصاص داده‌اند و احتمالاً تا پایان امسال این عدد به ۵۰ درصد می‌رسد.

دو تیپ دنالی و AT4 که تقریباً کل سبد محصولات جی‌ام‌سی را پوشش می‌دهند، طی نیمهٔ اول سال جاری بیشترین فروش را از پانزده سال پیش تاکنون داشته‌اند. این در حالی است که متوسط قیمت مدل‌های این دو تیپ ۳۰ درصد بیشتر از میانگین قیمتی بازار خودروی آمریکا است. به گفتهٔ آلدرد، خریداران به‌طور متوسط ۵۷ هزار دلار برای دنالی و ۵۴ هزار دلار برای AT4 پرداخت می‌کنند که بیشتر از میانگین قیمتی برندهای لوکس اروپایی مثل ب‌ام‌و، آئودی و جگوار است.

اما علیرغم موفقیت فروش تیپ‌های دنالی و AT4، به دلیل شیوع بیماری کرونا که به کاهش سفارش و همین‌طور کمبود موجودی انجامید، فروش کلی جی‌ام‌سی در نُه ماه نخست سال ۲۰۲۰ در ایالات‌متحده ۱۶ درصد کاهش داشته است. بااین‌حال، فروش تراک‌های سی‌یرا ۶.۸ درصد افزایش یافته درحالی‌که کل فروش پیکاپ‌های فول سایز در بازار ایالات‌متحده ۸.۸ درصد کاهش داشته است. در همین حال، شورلت با ۱۷ درصد و بیوک و کادیلاک هم با ۲۵ درصد کاهش فروش مواجه شده‌اند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
8 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.