فروش برخی شوروم‌های مرسدس بنز در اروپا

فروش برخی شوروم‌های مرسدس بنز در اروپا

مرسدس بنز در حال فروش ۲۵ نمایندگی و سایت سرویس خود در اروپا به ویژه در کشورهای بلژیک، بریتانیا و اسپانیا می‌باشد. این خودروساز آلمانی با فروش شوروم های یاد شده سرمایه‌ای به اندازه ۱ میلیارد یورو (۱.۲ میلیارد دلار) را به دست خواهد آورد.

مرسدس می‌خواهد این سایت‌ها را به گروه‌های نمایندگی مستقل یا سرمایه‌گذاران بفروشد و تصور می‌کند هر شوروم با بهای ۳۰ تا ۴۰ میلیون دلاری فروخته شود. این برند می‌خواهد از تضمین آینده شغلی افراد مشغول به کار در این سایت‌ها مطمئن شود. شوروم ها و مراکز سرویس یاد شده باعث اشتغال بکار حدود ۲۸۰۰ نفر شده‌اند.

سخنگوی مرسدس بنز گفته است:

اولویت اصلی در گفت‌وگو با خریداران احتمالی، نگاه به موفقیت اقتصادی بلندمدت و ادامه عملیات مرسدس بنز خواهد بود.

فروش این شوروم ها علاوه بر ایجاد سرمایه سریع برای مرسدس باعث کاهش هزینه‌های ثابت آن نیز خواهند شد. این شرکت دیگر مجبور به مدیریت این محل‌ها و تأمین نیازهای کارکنان نخواهد بود.

مرسدس می‌تواند از پول به دست آمده برای سرمایه‌گذاری روی خودروهای الکتریکی استفاده کند. سدان لوکس EQS اواخر امسال راهی بازار آمریکا خواهد شد و پس از آن نیز طیف گسترده‌ای از خودروهای الکتریکی عرضه خواهند شد.

مرسدس خودروهایی الکتریکی همچون نسخه کراس اوور EQS، EQB کوچک‌تر و سدان میان سایز EQE را عرضه خواهد کرد. در آینده محصولات بیشتری نیز در دسترس خواهد بود که توسعه آن‌ها سرمایه زیادی را می‌طلبد.

ژرمن‌ها اواخر امسال از جدیدترین نسل SL رونمایی خواهند کرد. این خودرو دارای شاسی جدید متشکل از آلومینیوم، فولاد، منیزیوم و کامپوزیت فیبر خواهد بود. SL جدید همچنین از مرکز ثقل پایین‌تر نسبت به نسل فعلی سود خواهد برد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 15 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.