فرانکفورت میزبان پروتوتایپ هیبریدی هوندا CR-V

فرانکفورت میزبان پروتوتایپ هیبریدی هوندا CR-V

هوندا اصلاحات جدی در ساختار خانواده CR-V اروپا انجام خواهد داد و پروتوتایپ هیبریدی آن در نمایشگاه خودروی فرانکفورت ۲۰۱۷ حاضر خواهد بود تا پیش‌نمایشی از این خانواده باشد.

این خودرو برای اولین بار از قوای محرکه الکتریکی شده برای شاسی‌بلند هوندا در اروپا سود خواهد برد. قوای محرکه خودرو ترکیبی از پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری با چرخه آتکینسون، یک پیشرانه الکتریکی و یک ژنراتور الکتریکی جداگانه است.

هوندا می‌گوید این سیستم هیبریدی نیازی به گیربکس مرسوم ندارد بنابراین بجای آن یک واحد تک دنده ثابت نصب شده که گشتاور را به‌صورت نرم در داخل سیستم منتقل می‌کند و ارتباطی مستقیم بین قطعات محرک ایجاد می‌کند.

علاوه بر این، راننده نیازی به تنظیم حالت‌های معمول الکتریکی، هیبریدی و پیشرانه احتراق داخلی نداشته زیرا سیستم i-MMD (راندن چندحالته هوشمند) چگونگی استفاده از سوخت و انرژی الکتریکی را تخمین می‌زند. در اکثر شرایط رانندگی شهری، CR-V بین حالت‌های هیبریدی و الکتریکی تغییر وضعیت خواهد داد تا بهترین راندمان ایجاد گردد. زمانی که حالت پیشرانه احتراق داخلی انتخاب شود راننده‌ها افزایش قدرت آنی در اختیار خواهند داشت.

جدای از پیش‌نمایش CR-V هیبریدی جدید در اروپا، پروتوتایپ جدید هوندا همچنین پیش‌نمایشی از طراحی جدید توصیف شده به عنوان طراحی رضایت‌بخش و اسپورت خواهد بود. این خودرو دارای استایل تازه، زوایای تیز در کاپوت و بخش عقب و جدیدترین زبان طراحی در بخش جلو خواهد بود.

نسخه تولیدی این خودرو سال آینده وارد بازار اروپا خواهد شد. CR-V جدید همچنین با پیشرانه ۱.۵ لیتری بنزینی توربو و گیربکس ۶ سرعته دستی یا CVT در دسترس خواهد بود و گزینه دیزلی ارائه نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
7 + 9 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.