فراری SF90 هیبرید در برابر نیسان GT-R تیون شده، نبردی نفس‌گیر و هیجان‌انگیز!

فراری SF90 هیبرید در برابر نیسان GT-R تیون شده، نبردی نفس‌گیر و هیجان‌انگیز!

فراری SF90 هیبرید را می‌توان یکی از خاص‌ترین محصولات چند سال اخیر این خودروساز دانست. از بین راه‌های متنوع موجود برای تولید یک خودروی سوپر اسپرت، فراری الکتریکی سازی را انتخاب کرده و سه پیشرانه الکتریکی SF90 استراداله باعث می شوند این خودرو قوی‌ترین محصول جاده‌ای تاریخ فراری باشد. این هیولای دوست‌داشتنی در جدیدترین ویدئوی کانال کار واو در برابر یک دستگاه نیسان GT-R به‌شدت تیون شده قرار می‌گیرد.

گودزیلای یاد شده به لطف تغییرات شرکت JM قدرت ۱۰۰۰ اسب بخاری تولید می‌کند. پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری توئین توربوی نیسان به لطف بهبودهای موجود گشتاور ۱۱۵۰ نیوتون متری را ارائه خواهد کرد. فراری نیز از دل پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری و سه پیشرانه الکتریکی خود قدرت ۱۰۰۰ اسب بخاری را بیرون می‌کشد اما گشتاور ۸۰۰ نیوتون متری آن کمتر از رقیب ژاپنی است. البته فراری با وزن ۱۵۷۰ کیلوگرمی خود سبک‌تر از GT-R با وزن ۱۷۵۰ کیلوگرم خواهد بود.

به گزارش میدونی و به نقل از موتور وان، در درگ اول نبردی نزدیک را از همان ابتدا شاهد هستیم اما GT-R در ادامه پیش می‌افتد. مسابقه دوم هم شرایط مشابهی دارد و با اینکه فراری SF90 هیبرید لانچ بهتری دارد اما اوضاع تغییر نمی‌کند. GT-R سریع‌تر بوده و مسافت ۴۰۰ متر را در ۹.۵ ثانیه طی می‌کند درحالی‌که فراری دو دهم ثانیه کندتر است.

این دو خودرو در درگ های رولینگ نیز حضور می‌یابند. این بار فراری می‌درخشد و احتمالاً بوست پیشرانه الکتریکی باعث برتری آن می شوند. در هر دو مسابقه فراری شتاب گیری بهتری دارد اما نیسان پس از استارت فاصله را کمتر می‌کند ولی با فاصله‌ای بسیار نزدیک قافیه را به فراری می‌بازد. البته در سومین درگ رولینگ این GT-R است که می‌درخشد. تست ترمز نهایی یک سورپرایز بزرگ دارد و آن اینکه GT-R سنگین‌تر و قدیمی‌تر در فاصله کوتاه‌تری نسبت به فراری متوقف می‌شود. مالک این گودزیلای تیون شده ترمزها را با نمونه کربن سرامیکی تعویض کرده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.