فراری SF90 با پوشش گل رز، هدیه‌ای هیجان‌انگیز از یک عاشق ثروتمند!

فراری SF90 با پوشش گل رز، هدیه‌ای هیجان‌انگیز از یک عاشق ثروتمند!

اگر می‌خواهید در روز ولنتاین حسابی خرج کنید پیشنهاد ویژه‌ای برای شما داریم. ما توصیه می‌کنیم گل‌های بیشتری بخرید. البته مشخص است که همه افراد نمی‌توانند ۱۰۰۰ شاخه رز بخرند چه برسد به یک فراری. در این مورد می‌خواهیم به فراری و محصول ویژه‌اش اشاره کنیم که ترکیبی از یک سوپر اسپرت جذاب و گل‌های زیبای رز است.

این مجسمه زیبا از گل توسط سوپرکار بلوندی در یوتیوب معرفی شده است هرچند او در کلیپ دیده نمی‌شود. بجای او توماس و رومی در کلیپ حضور دارند و توضیحات مربوطه را ارائه می‌کنند. هدف از تولید این محصول مشخص بوده است: یک فراری SF90 استراداله را انتخاب کنید و کل بدنه را با رز بپوشانید. سپس توماس این خودرو را به عنوان سورپرایز به رومی هدیه می‌دهد. بخش دیگر این سورپرایز هم سفر کوتاه به تایلند است که جذابیت‌های خاص خودش را دارد.

هدف ساده است اما رسیدن به آن کار بیشتری می‌خواهد. برنامه اصلی چسباندن ۳۰ هزار گلبرگ رز به بدنه خودرو بوده است اما به زودی مشکل اصلی یعنی احتمال آسیب رساندن چسب به بدنه پدیدار شده است. با توجه به اینکه خودروی موردبحث قیمت ۸۰۰ هزار دلاری دارد، هرگونه آسیب به بدنه می‌تواند هزینه زیادی در بر داشته باشد؛ و البته از نظر ما نتیجه نهایی بسیار خوب بوده است و این فراری با پوشش رز کورسا جذاب به نظر می‌رسد.

شاید این گل‌ها با افزایش سرعت از روی خودرو کنده شوند اما قطعاً باعث ایجاد خاطره‌ای خوش برای زوج موردبحث خواهند شد، این‌طور نیست؟

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.