فراری SF90 اسپایدر نوویتک با بدنه فیبرکربن و قدرت ۱۰۹۴ اسب بخار

فراری SF90 اسپایدر نوویتک با بدنه فیبرکربن و قدرت ۱۰۹۴ اسب بخار

جدیدترین محصول نوویتک، نسخه‌ای ارتقایافته از سوپراسپرت  ۵۶۰ هزار دلاری فراری است.

پیش‌تر فراری SF90 منصوری با قدرت ۱۱۰۰ اسب بخار معرفی شده بود.  نوویتک هم SF90 استراداله را چند ماه پیش با قدتری مشابه منصوری تیونینگ کرد. حالا نسخه‌ی کروک (اسپایدر) با کیت بدنه‌ی فیبرکربن، چرخ‌های جدید ۲۱ اینچ، سیستم تعلیق کم‌ارتفاع و افزایش قدرت پیشرانه در دسترس کلکسیونرها است.

کیت بدنه‌ی استفاده شده برای SF90 اسپایدر نوویتک، تفاوت چندانی با مدل سقف فلزی استراداله ندارد. بازطراحی جلوپنجره، همراه بالچه‌های فیبرکربن در سپرهای جلو و عقب، رکاب و بال عقب حس اسپرت این خودروها نسبت به مدل استاندارد کارخانه را افزایش می‌دهد. محصول نویتک، آیرودینامیک بهتری نسبت به نسخه‌ای ارائه می‌کند و حالتی شبیه به خودروهای فرمول یک دارد.

در فضای داخلی، بسیاری از ادوات مرتبط با چرم صندلی‌ها، تودری‌ و داشبورد، از مواد و رنگ‌های متنوع، مثل آلکانتارا به سلیقه‌ی مشتری قابل سفارش هستند. نمونه‌ی پیشنهادی نوویتک، کابین و صندلی‌های سیاه با ادوات براق پیانویی و جزئیات زرد دارد.

مشابه دیگر تولیدات خاص نوویتک، فراری SF90 اسپایدر هم چرخ‌های ویژه با طرح اختصاص ارائه می‌کند. در تصاویر منتشر شده، رینگ‌های ۲۱ اینچ آلومینیوم ساخت وسن (Vossen) سوئیس استفاده شده است.

سیستم تعلیق خودرو نسبت به مدل استاندارد، ۳ سانتی‌متر در جلو و ۲/۵ سانتی‌متر در عقب، پایین‌تر خواهد بود. راننده می‌تواند برای تردد در شهر، ارتفاع کف SF90 از سطح خیابان را ۴ سانتی‌متر افزایش دهد. این مورد برای گذر از سرعت‌گیرها و رمپ‌های پارکینگ، مفید خواهد بود.

پیشرانه‌ی هیبرید با موتور بنزینی ۴ لیتر V8 توئین‌توربو شارژ فراری  SF90 در نسخه‌ی نوویتک، ۱۰۷ اسب بخار افزایش قدرت و ۱۱۸ نیوتن‌متر بهبود گشتاور خواهد داشت. این خودرو، حالا ۱۰۹۴ اسب بخار قدرت و ۹۰۶ نیوتن‌متر گشتاور دارد.

دیگر تجهیزات فنی، شامل اگزوزها نیز بازبیبنی شده‌اند تا فراری  SF90نوویتک، سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر برساعت ۲/۴ ثانیه و نهایت سرعت ۳۴۰ کیلومتر برساعت داشته باشد. این خودرو نسبت به مدل سقف ثابت، کمی سنگین‌تر است و زمان ۶/۵ ثانیه برای سرعت‌گیری صفر تا ۲۰۰ کیلومتر برساعت ثبت می‌کند تا ۰/۲ ثانیه کندتر از SF90 استراداله نوویتک باشد.

قیمت نهایی SF90 اسپایدر تیونینگ نویتک هنوز اعلام نشده است. سال قبل، فراری برای پیش‌فروش SF90 اسپایدر، آستانه قیمت ۵۵۰ هزار دلار اعلام کرد اما ارزش کلکسیونی خودرو هم‌اکنون، حدود ۸۰۰ تا ۹۰۰ هزار دلار برآورد می‌شود. با این شرایط، می‌توان انتظار داشت که SF90 اسپایدر نویتک نیز، بیش از یک میلیون دلار قیمت داشته باشد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 16 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.