فراری SF90 استراداله چگونه متولد می‌شود؟!

فراری SF90 استراداله چگونه متولد می‌شود؟!

با قیمت حدود ۵۱۲ هزار دلاری در آمریکا، فراری SF90 استراداله اصلاً خودروی ارزان‌قیمتی نیست. به‌هرحال این یک فراری است و هیچ فراری‌ای ارزان به فروش نمی‌رسد! البته با توجه به عملکردی که این خودرو دارد باید گفت SF90 استراداله ارزش تک‌تک دلارهای پرداختی را خواهد داشت.

نیروبخش این سوپرکار هیبریدی پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو با قدرت ۷۶۹ اسب بخار و گشتاور ۸۰۰ نیوتون متر است. کمک‌حال این پیشرانه درون‌سوز سه پیشرانه الکتریکی است که دوتای آن‌ها در اکسل جلو و دیگری نیز بین پیشرانه درون‌سوز و گیربکس ۸ سرعته دوکلاچه قرار است. قدرت ترکیبی این خودروی جذاب ۹۸۶ اسب بخار می‌باشد.

SF90 استراداله هنوز توسط اصحاب رسانه بررسی نشده اما فراری ادعا می‌کند این خودرو در عرض ۲.۵ ثانیه از سکون به تندی ۱۰۰ کیلومتر در ساعت رسیده و شتاب صفر تا ۲۰۰ کیلومتر در ساعت آن نیز ۶.۷ ثانیه است. حداکثر سرعت این سوپرکار ایتالیایی هم ۳۴۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد. این مشخصات به جز حداکثر سرعت اعلامی تقریباً مشابه پرفورمنس لافراری تولید محدود بوده و در این در حالی است که قیمت SF90 حدود یک‌دوم قیمت لافراری در آن زمان می‌باشد.

فراری از ربات‌های پیشرفته و تکنسین‌های بسیار ماهر برای تولید هر دستگاه SF90 استراداله استفاده می‌کند و این موارد را می‌توانید در ویدئوی منتشر شده ببینید. برای خودرویی با چنین پرفورمنسی فوق‌العاده، وجود چنین سطح از مهندسی و دقت لازمه کار است.

انتظار می‌رود اولین نمونه‌های این خودروی دوست‌داشتنی از اوایل سال ۲۰۲۰ به دست مشتریان برسند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 9 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.