فراری SF90 استراداله منصوری با قدرت ۱۱۰۰ اسبی و ظاهر خشن

فراری SF90 استراداله منصوری با قدرت ۱۱۰۰ اسبی و ظاهر خشن

درست زمانی که فکر می‌کردیم فراری SF90 استراداله از دست منصوری فرار کرده است، این تیونر مشهور از کیت F9XX خود برای خودروهای SF90 استراداله و SF90 اسپایدر رونمایی کرد. کار را با قوای محرکه این سوپرکار جذاب شروع می‌کنیم. درحالی‌که نیروگاه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی SF90 استراداله در حالت نرمال قدرت ۷۶۹ اسب بخاری را بدون کمک الکتریکی تولید می‌کند، این رقم به ۹۶۶ اسب بخار و گشتاور به ۹۸۰ نیوتون متر رسیده است. زمانی که سه پیشرانه الکتریکی را نیز در نظر بگیرید، خروجی سوپرکار هیبریدی فراری به ۱۰۸۴ اسب بخار خواهد رسید.

منصوری اشاره‌ای به نوع تغییرات رخ داده در قوای محرکه SF90 نکرده اما می‌گوید این خودرو هم‌اکنون شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۲.۴ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۳۵۵ کیلومتر در ساعتی دارد. مرحله بعدی به‌ ظاهر این سوپرکار اختصاص دارد. منصوری هرگز از ارائه کیت‌های خبرساز و جنجالی برای خودروهای مشهور دنیا ابایی نداشته است و بخش جلوی SF90 را نیز با سپر، اسپلیتر، ورودی هوا و کاپوت جدید دگرگون می‌کند. بسیاری از این قطعات دارای ظاهر فیبر کربنی فورج کاری شده مشهور هستند.

آنچه باعث تمایز بیشتر ظاهر F9XX می‌شود قوس چرخ های جدید و رینگ‌های ۲۱ و ۲۲ اینچی با لاستیک‌های پهن هستند. به این موارد باید عناصر کربنی فورج کاری شده را نیز اضافه کرد. رکاب‌های جانبی جدید، ورودی‌های جانبی متفاوت و آینه‌بغل‌های متمایز نیز جزو دیگر تغییرات SF90 هستند. نمای عقب حتی برجسته‌تر از بخش جلوست. باید دانست یک ورودی هوای بزرگ وجود دارد که به هدایت هوای خنک به پیشرانه از طریق پوشش کربنی کمک می‌کند. منصوری همچنین بال عقب بزرگ، سپر متمایز با دیفیوزری دیوانه کننده و چهار خروجی اگزوز مرکزی را در نظر گرفته است.

تکمیل کننده کار هم کابینی با چرم مشکی و زرد است. این تیونر همچنین برخی تریم های فیبر کربنی را روی غربیلک فرمان و پانل درب‌ها و کف‌پوش‌های سفارشی با طرح مشکی و زرد پیشنهاد می‌کند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.