فراری F8 تریبوتو نوویتک، قدرت زیاد و رینگ‌های بزرگ!

فراری F8 تریبوتو نوویتک، قدرت زیاد و رینگ‌های بزرگ!

طرفداران فراری معتقدند دست‌کاری محصولات این شرکت توسط تیونرها کاری نابخشودنی است اما شرکت‌هایی همچون نوویتک سال‌هاست که با موفقیت این کار را انجام می‌دهند. جدیدترین پروژه‌ی این تیونر آلمانی روی جانشین ۴۸۸ GTB یعنی F8 تریبوتو متمرکز بوده است. اگرچه ظاهر این خودرو تقریباً تغییری نکرده اما بهبودهای قابل‌توجهی در بطن آن وجود دارد.

در آغاز باید گفت رینگ‌های کارخانه جای خود را به رینگ‌های بزرگ‌تر تولید شده توسط ووسن داده‌اند. این رینگ‌ها در جلو از نوع ۲۱ اینچی و در عقب ۲۲ اینچی هستند. همچنین ۷۲ طرح رنگی برای این رنگ‌ها وجود داشته و همچنین می‌توان ظاهر پولیش خورده یا مات را سفارش داد.

تکمیل کننده رینگ‌های جدید سیستم تعلیق با ارتفاع کمتر است که باعث شده این فراری حدود ۳۵ میلی‌متر به زمین نزدیک‌تر شود. اگر مشتریان علاقه‌ای به سیستم لیفت بخش جلو نداشته باشند می‌توانند از خود نوویتک بخواهند که دماغه خودرو را ۴۰ میلی‌متر بالا ببرد.

نوویتک همچنین سیستم اگزوز جدیدی برای این کوپه پرسرعت تولید کرده است. خروجی‌های اگزوز نیز می‌تواند از جنس فولاد ضدزنگ یا فیبر کربن باشد. سیستم یاد شده را می‌توان با مدیریت صدای الکتریکی هم سفارش داد که صدای بهتری تولید کرده و باعث کاهش دمای پیشرانه نیز می‌شود.

نهایتاً به بهترین بخش ماجرا یعنی قلب تپنده F8 تریبوتو می‌رسیم. پیشرانه ۸ سیلندر ۳.۹ لیتری توئین توربوی این خودرو هم‌اکنون قدرت ۷۷۶ اسبی و گشتاور ۸۸۲ نیوتون متری دارد که بهبود ۶۶ اسبی و ۱۱۲ نیوتون متری را نسبت به قبل نشان می‌دهد. این خودرو هم‌اکنون تنها در عرض ۲.۷ ثانیه از سکون به تندی ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد که دو دهم ثانیه سریع‌تر از مدل استاندارد است. سقف سرعت خودرو نیز از ۳۴۰ کیلومتر در ساعت فراتر می‌رود.

نهایتاً باید گفت نوویتک اعلام کرده در حال کار روی یک کیت بدنه آئرودینامیک برای فراری F8 تریبوتو می‌باشد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
11 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.