فراری F8 تریبوتو نوویتک، دلرباتر و قدرتمند!

فراری F8 تریبوتو نوویتک، دلرباتر و قدرتمند!

هر فردی که فکر می‌کند فراری F8 تریبوتو خودرویی کند است می‌تواند به نوویتک مراجعه کند. این تیونر آلمانی به خاطر ارتقای سوپرکارهای سطح بالا شناخته شده و قبلاً پروژه‌های مختلفی از محصولات فراری، مک لارن، لامبورگینی و… را معرفی کرده است. جدیدترین محصول این خودرو F8 تریبوتو است که هم از نظر ظاهری هم از نظر عملکردی بهبود یافته است.

زیر کاپوت این خودرو پیشرانه ۸ سیلندر ۳.۹ لیتری توئین توربو قرار دارد که در حالت استوک قدرت ۷۲۰ اسب بخاری و گشتاور ۷۷۰ نیوتون متری تولید می‌کند. نوویتک خروجی این هیولا را به ۸۰۲ اسب بخار و ۸۹۸ نیوتون متر رسانده است. این تیونر با استفاده از ماژول‌های برنامه‌ریزی پیشرانه N ترونیک، اگزوز پرفورمنس و… به چنین قدرتی دست یافته است. نوویتک همچنین چندین سیستم اگزوز مختلف را نیز ارائه می‌کند.

بدنه آئرودینامیک این خودرو نیز با پوشش کربنی و ظاهر شفاف و براق همراه شده است. نوویتک برخی قطعات جدید همچون اسپلیتر جلوی دوتکه‌ای، بال عقب بزرگ‌تر، آینه‌بغل‌های کربنی، اسپویلر لبه‌ای عقب و… را نصب کرده است. مشتریان همچنین می‌توانند دیفیوزر عقب کامل را نیز سفارش دهند. آنچه باعث جذابیت حداکثری F8 تریبوتو نوویتک می‌شود رینگ‌های ۲۱ و ۲۲ اینچی ووسن هستند که با فنرهای اسپورت همراه شده و ارتفاع خودرو را ۳۵ میلی‌متر کاهش می‌دهند.

نوویتک همچنین سیستم بالابرنده ارتفاع خودرو در جلو را نیز ارائه کرده است. داخل کابین نیز مشتریان با طیف گسترده‌ای از گزینه‌های شخصی‌سازی روبرو خواهند بود که شامل تریم های متنوع چرم و آلکانترا می‌باشد. این خودرو هم‌اکنون شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۲.۶ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۳۴۰ کیلومتر در ساعتی دارد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 13 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.