فراری F12 برلینتا نسخه وحشی XX

فراری F12 برلینتا نسخه وحشی XX

خبرهایی از فراری به گوش رسیده است که گویا اسب سرکش و تازه‌نفس این شرکت، یعنی F12 برلینتا تکامل پیدا کرده و لجام‌گسیخته‌تر از قبل پا به میدان خواهد گذاشت تا برای خود حریف بطلبد.

فراری طبق سنّت خود، برای مدل‌های خاص و منحصربه‌فردش یک نسخه ویژه تدارک می‌بیند که نام آن نسخه “XX” است. F12 همانند برادران خود یعنی ۵۹۹XX لافراری XX، Enzo XX، Scuderia XX و… برلینتا هم که از ابتدا مورد توجه ویژه این شرکت بوده از این قاعده مستثنا نیست و احتمالاً تا اواخر سال ۲۰۱۵ با نام F12 XX Berlinetta، یا نام جدید F14 Berlinetta روانه بازار شود.

نسخه‌های XX در مقایسه با مدل استاندارد، قوی‌تر، سبک‌تر، و شامل چهرهٔ تهاجمی‌تر بوده و مسلماً اگر این صفات را به قوی‌ترین فراری جاده‌ای، یعنی F12 برلینتا اضافه کنیم، با یک اسب رام نشدنی و افسارگسیخته روبرو خواهیم شد. هنوز تصویری از این نسخه به صورت رسمی منتشر نشده است، اما با مرور پیشینهٔ برادرانش می‌توان ظاهرش را پیش‌بینی کرد. از جمله تغییراتی که حدس زده می‌شود سپر و جلوپنجره جدید، هواکش‌های بزرگ‌تر بر روی کاپوت، چرخ‌هایی بزرگ‌تر با رینگ‌های جدید، بروز رسانی‌هایی در طرفین و سپر عقب جدید می‌باشند. تغییرات دیگر قطعات فیبرکربنی هستند که شامل باله فیبرکربن عقب، آینه فیبرکربن، سقف سیاه و سفید، و احتمالاً آرم”F12XX” بر روی شیشه جلو می‌باشد.

اما می‌رسیم به قسمت اصلی، یعنی نیروگاه تنفس طبیعی. همان‌طور که برای قدرت F12XX احتمال می‌رفت، همچنان از پیشرانه مدل استاندارد استفاده شده که با اندکی بروز رسانی، بیش از ۵۰ تا ۶۰ اسب بخار افزایش قدرت را در پی داشته است که در این صورت، با همان موتور ۶۲۶۲ سی‌سی V12 با قدرتی بیش از ۷۹۰ تا ۸۰۰ اسب بخار روبرو خواهیم بود.

فراری می‌گوید اگر قانون و مقررات جاده‌ای و محدودیت‌های سرعت نباشد، می‌توانید با F12 XX به عنوان یک اسب نر قرمز رنگ، جاده‌ها را بتازید و از قدرتش و هیجانی که برایتان به ارمغان میاورد نهایت لذت را ببرید. همچنین، کسانی که تجربهٔ رانندگی با F12 استاندارد را داشته‌اند هیچ‌گاه آن را فراموش نخواهند کرد و حتماً برای خرید نسخهٔ ویژهٔ این خودرو قدم برخواهند داشت.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.