فراری F12 با برچسب‌های نیروی انتظامی!

فراری F12 با برچسب‌های نیروی انتظامی!

شاید فراری F12 برلینتا جای خود را به ۸۱۲ سوپر فست داده باشد اما هنوز هم نظرها را به‌سوی خود جلب کرده و البته هنوز هم یک سوپرکار کامل و کار درست است.

این خودرو از طراحی برجسته، آئرودینامیکی هوشمندانه و پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶.۳ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۷۴۰ اسب بخار و گشتاور ۶۹۰ نیوتون متر سود می‌برد. این نیروی عظیم از طریق یک گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه به اکسل عقب منتقل می‌شود.

به لطف این فرمول ایتالیایی، فراری F12 برلینتا می‌تواند تنها در عرض ۳.۱ ثانیه از سکون به تندی ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد و البته شتاب صفر تا ۲۰۰ کیلومتر در ساعت آن به ۸.۵ ثانیه می‌رسد. همچنین فراری ادعا می‌کند حداکثر سرعت این خودرو بیشتر از ۳۴۰ کیلومتر در ساعت است.

خودرویی که در ویدئو مشاهده خواهید کرد قبلاً به کرات در شبکه‌های اجتماعی دیده شده اما هم‌اینک می‌توانیم اطلاعات بیشتری را تقدیم شما عزیزان کنیم. این نسخه‌ای قوی‌تر بوده و گفته می‌شود قدرت ۸۰۰ اسبی دارد که این قدرت عظیم به واسطه نرم‌افزار پیشرانه جدید و سیستم اگزوز کاپریستو به دست آمده است. استفاده از این سیستم اگزوز باعث شده صدای خودرو درست مشابه خودروهای فرمول ۱ باشد و یک تن صدای عمیقی با لمس مناسب میدونی گاز ایجاد شود.

اما موضوع جالب اینکه فراری F12 برلینتا مورد بحث ما دارای پوشش بدنه پلیس ایران بوده در بخش پایینی درب می‌توانیم نوشته فرماندهی انتظامی شهر خوی که یکی از شهرهای آذربایجان غربی می‌باشد را مشاهده کنیم. بدون هیچ‌گونه تعجبی نیروی پلیس کشور ما صاحب چنین خودرویی نیست اما طرفدار هلندی این خودرو به خاطر برخی دلایل از جمله ساخت یک موزیک ویدئو این پوشش ویژه را برای خودروی خود انتخاب کرده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.