فراری ۸۱۲ سوپرفست با تیونینگ اعلای کارلکس دیزاین

فراری ۸۱۲ سوپرفست با تیونینگ اعلای کارلکس دیزاین

تیونرهای متنوعی در بازار حضور دارند. برخی از آن‌ها فقط روی افزایش قدرت خودروها تمرکز کرده‌اند درحالی‌که برخی نیز بهبود جذابیت بصری یک خودرو را در نظر دارند. تیونری همچون کارلکس دیزاین نیز وجود دارد که از پیکاپ ها گرفته تا فراری‌ها را روانه گاراژ خود کرده و کابین آن‌ها را به بهترین جای ممکن تبدیل می‌کند.

جدیدترین پروژه اروپایی کارلکس دیزاین خودرویی خاص به نام فراری ۸۱۲ سوپرفست است. اگرچه تغییرات مشهودی در بدنه این خودرو اعمال نشده اما کابین آن جذابیت‌های فراوانی دارد.

این تیونر لهستانی از درب‌ها گرفته تا صندلی‌ها و حتی پوشش داخلی سقف را نیز با چرم و آلکانترا پوشانده است. چندین بخش آلکانترایی نیز دیده می‌شود که دارای طرح مشکی و زرد رنگ از جمله اطراف پشت آمپرها و… هستند.

اگرچه دوخت های متضاد در تمامی بخش‌های کابین دیده می‌شود اما از فیبر کربن نیز استفاده شده است. پوشش داخلی سقف دارای نشان فراری و دوخت سفید می‌باشد.

باقی بخش‌ها نیز از متریال باکیفیت پوشانده شده‌اند هرچند باید به استفاده زیاد از چرم اعلا در این بخش اشاره کرد.

زیر کاپوت این موشک زمینی پیشرانه ۱۲ سیلندر تنفس طبیعی با قدرت ۷۸۹ اسب بخار و گشتاور ۷۱۸ نیوتون متر قرار گرفته است. به نظر نمی‌رسد کارلکس دیزاین تغییری در قوای محرکه ایجاد کرده باشد هرچند اصلاً نیازی به این کار نیست.

کارلکس دیزاین قیمت این ۸۱۲ سوپرفست را اعلام نکرده اما مشتریان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با خود تیونر تماس بگیرند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.