فراری ۷۹۵ اسبی برلینتا

فراری ۷۹۵ اسبی برلینتا

متخصصان PP-Performance این بار به سراغ F12 برلینتا رفته‌اند تا این اسب زیبا را به تاخت‌وتاز وادارند. این مجموعه تقویتی می‌تواند خوراک خوبی برای دوپینگ این اسب سفید رؤیایی باشد.

دریافت قدرت بیشتر از موتور ۱۲ سیلندر v شکل با حجم ۶.۲ لیتر و تنفس طبیعی این خودرو بدون کمک توربوشارژر یا سوپر شارژر کار دشواری می‌باشد. معدود افرادی از خریداران این خودرو نیز به چیزی بیش از ۷۴۰ اسب بخار و ۶۹۰ نیوتن متر مدل استاندارد این خودرو فکر می‌کنند. اما برای تعداد اندکی که به فکر توان بالاتری هستند، PP-Performance یک پیشنهاد سبک را آماده کرده که شامل فیلتر هوای مسابقه ای BMC و تغییر و بهینه‌سازی سیستم اگزوز خودرو می‌باشد.

نتیجه این تغییرات، افزایش قدرت خروجی به ۷۹۵ اسب بخار و گشتاور به ۷۳۰ نیوتن متر می‌باشد. بدین ترتیب شتاب صفر تا صد با ۰.۲ ثانیه کاهش به ۲.۹ ثانیه رسیده است. شتاب صفر تا ۲۰۰ نیز تنها به ۸ ثانیه زمان نیاز دارد که نیم ثانیه بهتر شده است. با این وجود سرعت نهایی این خودرو همچنان از ۳۴۰ کیلومتر بر ساعت تجاوز نمی‌کند.

با وجودی که به نظر این کیت و تغییرات، کم‌خرج می‌رسند اما ۱۴۹۹۹ یورو هزینه روی دست صاحب خودرو خواهند گذاشت. هزینه ای که برای صاحب چنین خودرویی چندان هم ملموس نخواهد بود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 7 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.