فراری ۴۸۸ پیستا با رنگ متفاوت آزورو دینو

فراری ۴۸۸ پیستا با رنگ متفاوت آزورو دینو

اگرچه اکثر محصولات فراری به خاطر رنگ قرمز هیجان‌انگیز خود شناخته می‌شوند اما برخی مشتریان این برند دوست‌داشتنی خودروهای خود را با رنگ‌های چشمگیر دیگر هم سفارش می‌دهند. برای مثال می‌توانید این فراری ۴۸۸ پیستا را در نظر بگیرید.

رنگ این خودرو آزورو دینو آبی نام داشته و خود خودرو نیز متعلق به یک ثروتمند اهل خاورمیانه است که محصولات معروف دیگری از فراری همچون F40، لافراری، انزو و… را نیز در گاراژ خود نگه می‌دارد و جالب آنکه همه‌ی این خودروها نیز دارای همین رنگ آزورو دینو هستند. از جمله دیگر خودروهایی که دارای این رنگ می‌باشند می‌توان به F12tdf کمیاب اشاره کرد.

به منظور اطمینان از تمایز هرچه بیشتر این خودرو، رنگ آبی با نوارهای مسابقه‌ای زردرنگ همراه شده است. بسته به بازار موجود، این نوارهای مسابقه‌ای تا ۱۳ هزار دلار هم قیمت دارند بنابراین واضح است که چرا مشتری به دنبال استفاده از آن‌ها روی خودروی خود بوده است.

علاوه بر رنگ‌های آبی و زردرنگ که روی بدنه‌ی این سوپرکار ایتالیایی به چشم می‌خورند، خودروی موردبحث دارای قطعات فیبر کربنی براق و رینگ‌های نقره‌ای است.

خوشبختانه قوای محرکه‌ی ۴۸۸ پیستا حرف‌های بیشتری برای گفتن دارد. این نیروگاه ۸ سیلندر ۳.۹ لیتری توئین توربو قدرت ۷۱۱ اسب بخاری و گشتاور ۷۷۰ نیوتون متری داشته و باعث ایجاد شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۲.۸۵ ثانیه‌ای می‌شود. حداکثر سرعت این خودرو نیز فراتر از ۳۴۰ کیلومتر در ساعت می‌باشد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
11 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.