فراری ۳۶۰ لیموزین، یک ایده بسیار بد!

فراری ۳۶۰ لیموزین، یک ایده بسیار بد!

دور از ذهن‌ترین محصول فراری یعنی ۳۶۰ مودنا به یک لیموزین تبدیل شده و البته زمانی که برای فروش گذاشته شده خریداری برای آن پیدا نشده است!

این سوپرکار اسبق مدل ۲۰۰۳ که سال پیش و با صرف هزینه‌ای هنگفت به این شکل و شمایل درآمده کارکرد حدود ۵۱ هزار کیلومتری داشته و نتوانسته با قیمت ۹۵ هزار دلاری به فروش برود.

و این برخلاف چیزی است که فروشنده گفته است. ۳۶۰ مودنا لیموزین پرفورمنس بالا را با راحتی و اشرافیت مورد انتظار از یک لیموزین کشیده شده ترکیب کرده است. البته این‌ها را در تبلیغات فروش خودرو می‌بینیم.

کابین این لیموزین گنجایش ۷ نفر را داشته و گفته می‌شود یکی از نادرترین خودروها بوده و در آمریکا نمونه مشابه آن وجود ندارد.

از جمله ویژگی‌های جالب ۳۶۰ لیموزین می‌توان به درب‌های قیچی، سانروف های تاشونده، تلویزیون تخت، نورپردازی زیبا، شیشه‌های تیره، سیستم صوتی جدید و تریم چرمی اشاره کرد.

موضوع مهم‌تر اینکه خودروی مورد بحث همچنان از پیشرانه ۸ سیلندر ۳.۶ لیتری با قدرت ۳۹۴ اسب بخاری و گشتاور ۳۷۳ نیوتون متری استفاده کرده و به یک گیربکس دستی اتوماتیک شده مجهز است.

نمونه فابریک کارخانه‌ای فراری ۳۶۰ مودنا تنها به ۴.۵ ثانیه زمان برای رسیدن از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت نیاز داشته و می‌تواند به حداکثر سرعت ۲۹۵ کیلومتر در ساعت برسد. البته نسخه لیموزین این خودرو اصلاً به اعداد یاد شده نزدیک هم نخواهد شد.

ارزش فراری ۳۶۰ در بازار حدود ۵۰ تا ۶۰ هزار دلار بوده اما نمونه‌ی کاملاً مناسب و کم کارکرد آن را می‌توان با بهای حدود ۱۰۰ هزار دلاری خریداری کرد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.