فراری ۳۰۸ با پیشرانه هزار اسب بخار هوندا

فراری ۳۰۸ با پیشرانه هزار اسب بخار هوندا

در دنیای تیونینگ و افترمارکت تقریباً محدودیتی وجود ندارد و مثال بارز آن همین فراری ۳۰۸ است که مشاهده خواهید کرد. برای برخی افراد پروژه‌ای که امروز می‌خواهیم درباره‌اش صحبت کنیم شاید یک فاجعه به حساب آید اما ما آن را بسیار حرفه‌ای و جذاب یافتیم. البته شاید خودروی موردبحث برای شما آشنا به نظر برسد چراکه قبلاً نیز خبرهایی درباره آن منتشر شده است.

در ماه مارس امسال ویدئویی از یک فراری ۳۰۸ GTBi سفید رنگ منتشر شد که البته در آن زمان رنگ اولیه یعنی زرد روی خودرو وجود داشت. این فراری از پیشرانه K24 توربو هوندا استفاده می‌کند و چند ماه پیش اولین استارت آن زده شد. این پروژه هم‌اکنون کاملاً تکمیل شده و ویدئویی مفصل از آن با تمامی جزئیات منتشر شده است. باید اذعان کرد این فراری ۳۰۸ سفارشی بسیار خاص و برجسته به نظر می‌رسد.

برای ارائه ایده‌ای کلی از میزان کار موردنیاز برای تکمیل این پروژه باید به برخی ارقام اشاره کنیم. همه‌چیز حدود ۷۰۰ روز پیش شروع شد و ۱۱۵ اپیزود مختلف نیز فرایند تولید و مونتاژ این خودرو را به تصویر کشیده‌اند. پس از این مراحل نیز خودرو راهی داینو شده و سپس اصلاحات دیگری نیز روی آن صورت گرفته است تا قوی‌تر شود. نکته جالب اینکه مراحل یاد شده تنها آغاز جدید این پروژه بوده‌اند.

خودروی اسپرت فراری در نمایشگاه سما امسال حضور داشته و این رویداد تیونینگ هدف نهایی تیم توسعه ۳۰۸ بوده است. البته قبل از آن نیز روزهای خوشی برای این خودرو رقم خورده اما هنوز هم برخی ریزه‌کاری‌ها باید انجام شود. مالک این فراری ۳۰۸ همچنین تصمیم گرفته از سه دوست خود کمک بگیرد تا پروژه کامل‌تر شود. احتمالاً احساس‌برانگیزترین بخش نهایی پروژه پوشش کامل بدنه بوده که یک کمپانی حرفه‌ای آن را انجام داده است. جزئیات جالب بسیار زیادی در این پروژه وجود دارد که با تماشای ویدئو به آن‌ها پی خواهید برد. اگر دلتان برای رنگ زرد فراری تنگ شده نگران نباشید چراکه مالک خودرو می‌گوید در نهایت از همین رنگ برای نسخه نهایی پروژه خود استفاده خواهد کرد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
7 + 5 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.