فراری کنسایسو ۱۹۹۳، اسب رقصان بسیار ناشناخته!

فراری کنسایسو ۱۹۹۳، اسب رقصان بسیار ناشناخته!

فراری کنسایسو ۱۹۹۳ می‌تواند یکی از ناشناخته‌ترین خودروهای این برند ایتالیایی باشد. خوشبختانه جی لنو اخیراً فرصت راندن این خودرو و تماشای چنین موجود ناشناخته‌ای را داشته است.

اولین چیزی که باید بدانید این است که کنسایسو تنها به تعداد ۱ دستگاه تولید شده و محصول دیگر شبیه به آن وجود ندارد. شاید موضوع جذاب‌تر درباره‌ی این خودرو بهای ۱۰۹۲۵۰ یورویی پرداخته شده برای آن در حراجی سال ۲۰۱۸ موناکو باشد.

این سوپرکار زندگی خود را به عنوان یک ۳۲۸ GTS شروع کرده و از بدنه‌ی آلیاژ آلومینیومی ساخته شده توسط برند میشالاک سود می‌برد. میشالاک متخصص ساخت بدنه‌ی محصولات فراری در ایتالیا می‌باشد.

هم‌اکنون میشالاک به دنبال ساخت چیزی منحصربه‌فردتر بوده بنابراین او تمامی پانل‌های بدنه را حذف کرده و بجای آن‌ها تنها موارد ضروری را قرار داده است. به همین خاطر کنسایسو از اورهنگ های جلو و عقب بسیار کوتاهی سود برده و فاقد درب می‌باشد. در جلو نیز تنها یک شیشه‌ی کوچک وجود دارد. مالک این خودرو می‌گوید وزن خودرو ۳۶۲ کیلوگرم کمتر از ۳۲۸ GTS استاندارد بوده و تنها ۸۸۹ کیلوگرم وزن دارد.

نیروبخش این خودرو پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۳.۲ لیتری تنفس طبیعی مدل استاندارد ۳۲۸ بوده و قدرت ۲۷۰ اسب بخاری دارد. این پیشرانه به یک گیربکس ۵ سرعته دستی متصل بوده و نیروی خود را به چرخ های عقب منتقل می‌کند.

پیش از آنکه فراری کنسایسوی موردنظر به دست مالک فعلی برسد به یک کلکسیونر در آمریکای شمالی فروخته شده بود و تا سال ۱۹۹۸ در آنجا قرار داشت. سپس این خودرو به فردی در بلژیک فروخته شده و نهایتاً نیز در سال ۲۰۱۸ به دست مالک فعلی رسید.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.