فراری کاسکوروسو کانسپت، نگاهی متفاوت به محصولات خاص مارانللو…

فراری کاسکوروسو کانسپت، نگاهی متفاوت به محصولات خاص مارانللو…

خودرویی که در تصاویر مشاهده می‌کنید از فراری تستاروسا مشهور که معنی نامش کله قرمز می‌باشد الهام گرفته است. کانسپت موردبحث کاسکوروسو نام داشته و معنی آن نیز کلاه قرمز است. البته برخلاف تستاروسا، این خودرو یک رندر غیر رسمی از محصولات فراری بوده و خودرویی واقعی نیست.

کاسکوروسو توسط دژان ریستف طراحی شده و او به وضوح نشان داده سوپرکار آتی فراری می‌تواند طراحی خشن‌تری داشته باشد. البته این رندر از نظر ابهت و خشونت کمبودی نداشته و حس قدرت را به خوبی القا می‌کند.

با توجه به طراحی خودرو می‌توان گفت پیشرانه در بخش جلو قرار گرفته اما خب بسته به تصوری که افراد دارند شاید این موضوع تفاوت داشته باشد. عناصر آئرودینامیکی زیادی هم در بدنه کاسکوروسو دیده می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به ورودی‌های روی گلگیر، ورودی روی سقف و بال عقب فعال اشاره کرد.

نکته دیگر درباره درب‌های این کانسپت است که فاقد دستگیره‌های مشهود بوده و احتمالاً همانند پاگانی هوایرا به‌صورت گالوینگ باز می‌شوند.

طراحی بخش عقب نیز بسیار خشن و گیرا بوده اما درعین‌حال هنوز هم به عنوان محصولی از فراری قابل‌شناسایی است. البته نمای جلوی این خودرو عمومی‌تر بوده و شما می‌توانید نشان خودروساز دیگری را نیز روی آن قرار داده و برای مثال یک نوع کانسپت از شورولت کوروت را بسازید.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
8 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.