فراری در حال برنامه‌ریزی برای تولید ۲ شاسی‌ بلند جدید!

فراری در حال برنامه‌ریزی برای تولید ۲ شاسی‌بلند جدید!

همه می‌دانیم که شاسی بلندها طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند و حتی فراری نیز با شاسی‌بلند پورسانگ در سال ۲۰۲۲ وارد این وادی خواهد شد اما شکی وجود ندارد که طرفداران دو آتشه این خودروساز نگران این استراتژی هستند اما به نظر می‌رسد اوضاع آن چیزی نیست که فکرش را می‌کنید!

بر پایه اخبار مجله خودرو، گفته می‌شود فراری روی دو کراس اوور جدید کار می‌کند. این دو خودرو با کد F244 و F245 شناخته می‌شوند و می‌توانند سهمی از بازار پررونق لامبورگینی اوروس را به خود اختصاص دهند.

این خبر کاملاً جالب‌توجه است زیرا یکی دیگر از سازندگان مشهور شاسی بلندهای لوکس و پرفورمنس یعنی پورشه فقط دو قدبلند کاین و ماکان را تولید می‌کند بنابراین برای یک خودروساز کاملاً تولید محدود و خاص همچون فراری، تولید سه شاسی‌بلند وضعیتی کاملاً غیرعادی خواهد بود.

البته احتمال تولید شاسی‌بلند فراری با ابعاد مشابه ماکان یا در حد ب ام و X7 پایین است و این دو کراس اوور می‌توانند ابعادی بین دو خودروی یاد شده داشته باشند.

از آنجایی که هیبریدی شدن محصولات فراری قبلاً شروع شده بنابراین احتمال دارد پورسانگ و هر محصول دیگر این برند نیز از قوای محرکه الکتریکی شده استفاده کند. البته فعلاً فراری پیشرانه ۸ و ۱۲ سیلندر را دارد و ظاهراً یک نسخه ۶ سیلندر هیبریدی را نیز برای سال ۲۰۲۲ آماده خواهد کرد.

اما صرف‌نظر از پیشرانه بکار رفته در پورسانگ، ما به‌طور اجتناب‌ناپذیری این خودرو را با دیگر سوپر شاسی بلندهایی همچون اوروس، DBX و کاین مقایسه خواهیم کرد؛ بنابراین شاسی‌بلند فراری قدرتی در حد و اندازه ۶۷۵ اسب بخار و بالاتر داشته باشد.

این خودروها به سیستم چهار چرخ محرک مجهز هستند بنابراین فراری می‌تواند از دانش به دست آمده در توسعه FF و GTC4Lusso برای سیستم چهار چرخ محرک پورسانگ استفاده کند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
8 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.