فراری انزو رکورد حراجی آنلاین خودروها را شکست!

فراری انزو رکورد حراجی آنلاین خودروها را شکست!

برای خودرویی که از نزدیک ندیده‌اید حاضرید چقدر بپردازید؟ قطعاً پاسخ‌های متفاوتی را خواهید شنید اما یک کلکسیونر شجاع مبلغ ۲,۶۴۰,۰۰۰ دلار را صرف خرید یک دستگاه فراری انزو ۲۰۰۳ در یک حراجی آنلاین کرده است.

این سوپرکار زیبای ایتالیایی که یکی از ۴۰۰ دستگاه تولیدی بوده در فضای مجازی به فروش رسیده زیرا شیوع ویروس کرونا باعث شده خبری از حراجی فیزیکی نباشد. این حراجی را RMSothebys به عنوان بخشی از مراسم پیش به سوی تابستان خود برگزار کرده است.

تخمین رسمی مبلغ فروش این خودرو بین ۲.۶ تا ۲.۹ میلیون دلار بوده اما موضوع مهم در این وسط چیست؟ البته که بحث ما قیمت خودرو نیست بلکه رکوردی است که انزو توانسته ثبت کند و آن‌هم گران‌ترین خودروی فروخته شده در یک حراجی آنلاین می‌باشد. رکورد قبلی در دست یکی دیگر از محصولات فراری یعنی ۲۸۸ GTO 1985 بوده که چند روز پیش با مبلغ ۲,۳۱۰,۰۰۰ دلار به فروش رفته بود.

این انزو تنها ۲۰۱۲ کیلومتر کار کرده و درست همان وضعیتی را دارد که ۱۷ سال پیش موقع ترک کارخانه داشته است. علیرغم اینکه زمان زیادی از تولید این خودرو گذشته اما شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت حدود ۳ ثانیه و حداکثر سرعت ۳۵۰ کیلومتر در ساعتی خبر از سوپرکاری فوق‌العاده می‌دهند.

نیروگاه ۱۲ سیلندر ۶ لیتری تنفس طبیعی انزو در میانه خودرو جا خوش کرده و قدرت ۶۵۱ اسب بخاری و گشتاور ۶۵۷ نیوتون متری را تولید می‌کند. این نیرو از طریق یک گیربکس ۶ سرعته دستی اتوماتیک شده به چرخ های عقب فرستاده می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 15 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.