فراری اختصاصی برای تاجر عرب

فراری اختصاصی برای تاجر عرب

فراری تولید یک محصول جدید سفارشی براساس مدل ۵۹۹ GTO را در دستور کار قرار داده است . این خودرو به Cheerag Arya از دوبی تعلق خواهد داشت . وی یک تاجر ۳۲ ساله است که در زمینه پتروشیمی فعالیت دارد ، همچنین کلکسیونر محصولات فراری می باشد و  خودروهایی مانند  F430 Scuderia ، Enzo ، Daytona ، ۵۹۹ GTO ، ۵۹۹XX و SA Aperta را از این خودرو ساز ایتالیایی در گاراژ خانه خود دارد . علاقه ی وی به محصولات فراری پس از دیدن عکس یک فوتبالیست با خودروی فراری F40 اش شکل گرفت . او حالا رویای یک فراری اختصاصی را در سر می پروراند . و سرانجام پس از ملاقات های فراوان با مسئولان شرکت فراری ، توانست آن ها را مجاب کند . این اولین باری نیست که فراری چنین پروژه ای را قبول می کند و پیش از این خودروهایی سفارشی مانند SP1 در سال ۲۰۰۸ ، P540 Superfast Aperta در سال ۲۰۰۹ ، Superamerica 45 از سوی فراری ساخته شده است .

بنا بر گزارش مجله فراری پس از ارائه ی ۱۲ طرح  متفاوت از سوی طراحان ، آریا المان های مورد نظرش را انتخاب کرد و از طراحان خواست تا ترکیب نهایی را خلق کنند . SP Arya مراحل نهایی توسعه خود را پشت سر می گذارد و یک مدل خاک رسی از آن تایید شده است . بنا به گفته ی آریا در خودروی اختصاصی اش از سیستم محرک مورد استفاده در ۵۹۹ GTO استفاده می شود و در سایر موارد شاهد ترکیبی از سایر تکنولوژی های مورد استفاده در خودروهای فراری هستیم .

انتظار می رود این خودرو تا اوایل سال ۲۰۱۳ آماده ورود به خیابان ها باشد و با مالکش در خیابان های دوبی و اروپا چشم ها را خیره کند .

بنا به درخواست آریا برای این شاهکار فراری مراسم رونمایی برگزار نخواهد شد .

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 7 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.