فراخوان ۷۷ دستگاه از محصولات بوگاتی

فراخوان ۷۷ دستگاه از محصولات بوگاتی

معمولاً اخبار مربوط به فراخوان خودروسازانی با محصولاتی بسیار خاص و گران‌قیمت به ندرت دیده می‌شود. قطعاً برخی محصولات فراری و لامبورگینی دارای نقص‌های احتمالی هستند اما همین خودروها در تعداد چند صد دستگاهی فراخوان می‌شوند و حجم وسیعی ندارند. امروز فراخوانی با تعداد خودروهای کمتر اعلام شده اما قطعاً آن چیزی که باعث جلب‌توجه شده نام خودروسازی است که فراخوان را انجام داده است.

NHTSA دو فراخوان جداگانه را برای بوگاتی شیرون، شیرون اسپورت و دیوو اعلام کرده است. اولین فراخوان شامل ۷۳ دستگاه از این سه خودرو که بین سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۰ تولید شده‌اند بوده درحالی‌که فراخوان دوم تنها شامل ۴ دستگاه خودرو است. این ۴ خودرو از نوع شیرون و دیوو مدل سال ۲۰۲۰ می‌باشند.

فراخوان اول تنها نیازمند یک تعمیر نرم‌افزاری ساده برای سیستم پایداری الکترونیکی است. در این خودروها و پس از روشن کردن پیشرانه اگر حالت هندلینگ انتخاب شده باشد EPA به‌صورت خودکار به حالت اولیه بازنمی گردد. NHTSA می‌گوید به خاطر تنظیمات متفاوت برنامه در حالت پرفورمنس، این موضوع ریسک تصادفات را افزایش می‌دهد. خودروهای تحت تأثیر این فراخوان همچنین با قوانین شماره ۱۲۶ استاندارد ایمنی خودروها هماهنگی ندارند.

اما فراخوان دوم همان‌گونه که گفته شد تنها ۴ دستگاه شیرون و دیوو مدل ۲۰۲۰ را شامل شده است. مشکل این خودروها به شفت متحرک سمت چپ در عقب مربوط می‌شود که شاید در برخی شرایط شکسته شود. بوگاتی بدون دریافت هزینه اقدام به تعویض این قطعه با نمونه‌ای بهتر خواهد کرد.

این دومین فراخوان بوگاتی در سال‌های اخیر می‌باشد. فرانسوی‌ها قبلاً و در تابستان سال ۲۰۱۸ شیرون را به خاطر مشکلات کیسه‌های هوای جانبی فرا خوانده بودند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 12 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.