فراخوان ۱۴۳ هزار خودروی هوندا

honda accord air-bags

با هشدار اداره ملی ایمنی ترافیک جاده‌های آمریکا، هوندا ۱۴۳۶۷۶ دستگاه خودروی سیویک و فیت را برای حل مشکلات گیربکسی فراخواند. اداره ملی ایمنی ترافیک جاده‌های آمریکا زیر نظر سازمان حمل‌ونقل آمریکا فعالیت می‌کند و وظیفه‌ی آن کاهش نرخ تصادفات، مجروحین و جان‌باختگان است.

به نظر می‌رسد که گیربکس‌های CVT سیویک های تولیدی سال ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ و همچنین هوندا فیت های تولیدی ۲۰۱۵ در محل اتصال میل‌لنگ ضعیف عمل می‌کنند و احتمال شکستن آن در فشارهای هیدرولیکی بالا افزایش می‌یابد. این مشکل در وهله اول منجر به کاهش قدرت و درنهایت منجر به قفل شدن چرخ‌های جلو می‌شود. هوندا اولین بار در جولای ۲۰۱۴ متوجه این مشکل شد و از آن تاریخ به بعد ۲۳ شفت شکسته از خودروهای فروخته‌شده را در قسمت تعمیرات خدمات پس از فروش خود دید. هوندا با آپدیت نرم‌افزاری گیربکس خودروهای جدید قصد دارد این مشکل را حل کند. برنامه‌ی کاهش فشار در شرایط خاص گیربکس با کاهش فشار هیدرولیکی این مشکل را حل می‌کند.

از سال ۲۰۱۴ گیربکس‌های CVT جدید هوندا سیویک تبدیل به یک گیربکس تمام‌اتوماتیک شدند این گیربکس که با نام رؤیاهای زمینی هم شناخته می‌شود بر روی هوندا فیت ۲۰۱۵ هم قرار داده شد. در بررسی طولانی‌مدت این خودروها مشخص شد که بیشتر خریداران از گیربکس این خودرو راضی هستند و از آن لذت می‌برند. البته باید در نظر داشت که این مشکل برای تعدادی خودرو به وجود آمده است.

منبع: caranddriver

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 5 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.