فراخوان پیکاپ های جنرال موتورز به خاطر کیسه هوا

فراخوان پیکاپ های جنرال موتورز به خاطر کیسه هوا

کیسه‌های هوا یک‌بار دیگر به سرخط اخبار بازگشته‌اند زیرا جنرال موتورز در حال فراخوان ۴۱۰,۰۱۹ دستگاه از پیکاپ های خود در آمریکا می‌باشد.

طبق گفته‌ی NHTSA، شورولت سیلورادو و جی ام سی سیرا ۱۵۰۰، ۲۵۰۰ و ۳۵۰۰ مدل سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۶ دارای کیسه‌های هوای سقفی با بادکننده و پوششی هستند که شاید این پوشش از بادکننده جدا شود. اگر این اتفاق بیفتد احتمال باز شدن کیسه هوا بدون هیچ‌گونه هشداری وجود خواهد داشت.

متأسفانه در ماه‌های پیش گزارش‌هایی از جراحت مالکان درباره این مشکل به دست جنرال موتورز رسیده است. در گزارش‌ها آمده که مالکان پیکاپ های سیلورادو ۲۰۱۵ شاهد باز شدن ناگهانی کیسه هوا و خروج گاز از آن بوده‌اند. البته این حوادث زمانی رخ داده‌اند که سرنشینان در داخل خودرو حضور نداشته‌اند.

اگرچه این خبر خوبی است اما باز شدن کیسه هوا بدون هشدار هرگز خوب نیست مخصوصاً اگر شما در حال رانندگی باشید. NHTSA اظهار داشته این مشکل به خاطر خوردگی داخل بادکننده رخ می‌دهد که نتیجه‌ی وجود رطوبت در زمان فرایند تولید و برخی فعل‌وانفعالات دیگر می‌باشد.

جنرال موتورز سریعاً دست‌به‌کار شده و در کمتر از دو هفته پس از آگاه شدن از حادثه اول اقدام به فراخوان کرده است. نمایندگی‌های این خودروساز اقدام به تعویض کیسه‌های هوای ریل سقف چپ و راست خواهند کرد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
8 + 9 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.