فراخوان مرسدس-ای ام جی GT، GT S و C63 به خاطر مشکلات آلایندگی

فراخوان مرسدس-ای ام جی GT، GT S و C63 به خاطر مشکلات آلایندگی

چندین محصول مرسدس-ای ام جی به خاطر احتمال وجود ایراداتی در ECU که می‌تواند منجر به ایجاد مشکلاتی در آلایندگی آن‌ها شود فراخوان شده‌اند.

این فراخوان مختص خودروهای GT، GT S و C63 مدل‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ بوده و در استرالیا اعلام شده است. هنوز مشخص نیست که آیا مدل‌های حاضر در بازارهای بزرگی همچون آمریکای شمالی و اروپا نیز شامل این فراخوان خواهند شد یا خیر.

اطلاعات منتشر شده توسط کمیسیون رقابت و مصرف‌کننده ACCC استرالیا نشان می‌دهد ۹۵۶ دستگاه از محصولات مرسدس که بین اول می ۲۰۱۵ تا ۳۰ جولای ۲۰۱۷ تولید شده‌اند شامل این فراخوان می‌باشند.

طبق گفته این سازمان اگر پیشرانه برای حدود سه روز خاموش باقی بماند احتمال وجود عیب در کامپیوتر خودرو وجود داشته و پس از آن پیشرانه خودرو با استانداردهای آلایندگی و ایمنی مدنظر هماهنگی نخواهد داشت.

ACCC گفته است:

اگر خودرو به مدت بیش از ۶۷ ساعت خاموش بماند واحد کنترل پیشرانه شاید عملکرد صحیح خود را نداشته باشد و خودرو احتمالاً استانداردهای آلایندگی موردنیاز را پاس نخواهد کرد.

به مالکان خودروهای تحت تأثیر این فراخوان توصیه شده خودروی خود را به نزدیک‌ترین نمایندگی مرسدس ببرند. تکنسین‌های این خودروساز هر خودرو را بررسی و نرم‌افزار آن را به‌روز خواهند کرد. همچون همیشه این کار بدون دریافت هیچ‌گونه هزینه‌ای انجام خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.