فراخوان محصولات تسلا به خاطر فعال شدن ناخواسته کروز کنترل

فراخوان محصولات تسلا به خاطر فعال شدن ناخواسته کروز کنترل

روزهای دشوار تسلا در چین ادامه دارد زیرا این خودروساز آمریکایی مجبور به فراخوان بیش از ۲۸۵ هزار دستگاه از محصولات خود در این کشور پهناور کرده است. دلیل این کار مشکل عملکرد کروز کنترل است.

رگلاتور تنظیم بازار چین می‌گوید در برخی محصولات تسلا کروز کنترل می‌تواند به‌صورت ناخواسته و زمانی که راننده دنده را تعویض کرده فعال شود. اگر این اتفاق رخ دهد خودرو به‌صورت ناگهانی و اتفاقی شتاب گرفته و این امر ریسک تصادف را در پی خواهد داشت.

فراخوان موردبحث شامل ۳۵۶۶۵ دستگاه تسلا مدل ۳ وارداتی و ۲۴۹۸۵۵ دستگاه تسلا مدل ۳ و Y تولید کشور چین است. البته مالکان این خودروها نیازی به حضور در نمایندگی‌های تسلا ندارند زیرا این شرکت گفته می‌تواند با استفاده از به‌روزرسانی از راه دور مشکل را حل کند. این برند روز شنبه به خاطر این فراخوان از مشتریان خود عذرخواهی کرد.

این برند گفته است:

ما به خاطر مشکلاتی که این امر می‌تواند برای مالکان به وجود آورد عذرخواهی می‌کنیم. در همین اثنا تسلا به‌طور دقیق قوانین ملی چین را دنبال کرده و حفاظت ایمنی محصولات خود را بهبود بخشیده و تجربه سواری امنی را برای مشتریان خود فراهم خواهد کرد.

کشور چین دومین بازار بزرگ تسلا بوده و البته در ماه‌های اخیر به یک چالش برای این برند تبدیل شده است. محصولات تسلا اخیراً از حضور در برخی مکان‌های نظامی و دولتی منع شده‌اند که دلیل آن نگرانی‌ها درباره جاسوسی می‌باشد. همچنین مشکلاتی نیز درباره ترمز محصولات تسلا وجود داشته که منجر به گسترش اخبار منفی درباره تسلا شده است.

ظاهراً آمار فروش تسلا از ۱۸ هزار دستگاه می به ۹۸۰۰ دستگاه در آوریل کاهش یافته و مشخص نیست که این فراخوان چه تأثیری روی آمار فروش ماه‌های آتی تسلا خواهد گذاشت.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
8 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.