فراخوان محصولات آلپینا و ب‌ام‌و به خاطر نصب پشت‌سری اشتباه!

فراخوان محصولات آلپینا و ب‌ام‌و به خاطر نصب پشت‌سری اشتباه!

معمولاً به ندرت خبرهای مربوط به فراخوان محصولات آلپینا به گوش می‌رسد اما اولین آلپینا XB7 تاریخ به همراه ب‌ام‌و X7 و X5 عادی باید به نمایندگی‌های مجاز این خودروساز مراجعه کنند.

مشکل این است که برخی از خودروهای یاد شده شاید دارای صندلی‌های ردیف دوم با پشت‌سری‌هایی باشند که طراحی آن مربوط به خودروی دیگری است و به همین خاطر شاید پشت‌سری‌های یاد شده فاقد بریدگی‌های مخصوص برای اتصال کامل به صندلی‌ها باشند.

نیازی به گفتن نیست که پشت‌سری‌های ناهماهنگ با صندلی اصلی در زمان وقوع تصادف می‌تواند اشکالات جدی به همراه داشته باشد و این امر منجر به جراحت شدید سرنشینان شود. مشکل یاد شده به تأمین کننده این قطعات مربوط می‌شود و در کل ۲۵۸ دستگاه خودرو در آمریکای شمالی شامل آلپینا XB7 2021، ب‌ام‌و X7 xDrive40i و X7 M50i، X5 xDrive 45e، X5 sDrive40i، X5 xDrive50i و X5 M50i باید فراخوان شوند. این خودروها توسط تکنسین‌های ب‌ام‌و بررسی شده و در صورت نیاز قطعات موردبحث تعویض خواهند شد.

ب‌ام‌و از سوم می با مالکان این خودروها تماس خواهد گرفت و راهنمایی‌های لازم را ارائه خواهد کرد. انتظار می‌رود فرایند این فراخوان از هفته اول ماه می شروع شود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
11 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.