فراخوان محدود ب‌ام‌و X3 و X4 به خاطر باک سوخت

فراخوان محدود ب‌ام‌و X3 و X4 به خاطر باک سوخت

ب‌ام‌و برخی مدل‌های X3 و X4 در بازار آمریکا را به خاطر جوشکاری نادرست باک سوختشان فراخوان می‌کند.

اسناد ثبت شده در NHTSA نشان می‌دهند خودروهای X3، X3 M و X4 M تولید شده در سوم مارس ۲۰۲۱ شاید به باک سوختی مجهز باشند که با مشخصات مخصوص این خودروها همخوانی نداشته و در طول زمان مواردی همچون لرزش‌های ناشی از رانندگی در جاده‌های ناهموار منجر به نشتی سوخت و افزایش ریسک آتش‌سوزی شود. در حال حاضر هیچ گزارشی از حادثه یا تلفات مرتبط به این موضوع به دست ژرمن‌ها نرسیده است.

ب‌ام‌و در ابتدا توقف فروش این مدل‌ها را انجام داد اما در ۱۸ مارس ۲۰۲۱ آن را به یک فراخوان ایمنی تبدیل نمود. خوشبختانه این مشکل گسترده نبوده و تنها ۱۷ دستگاه خودرو را شامل می‌شود. این خودروها شامل X3 sDrive30i، X3 xDrive30i، X3 M40i، X3 M و یک دستگاه X4 xDrive30i می‌باشند.

این خودروساز آلمانی می‌گوید زمانی که باک سوخت توسط تأمین‌کننده تولید شده جوشکاری سوپاپ داخلی باک شاید طبق مشخصات انجام نشده باشد. ب‌ام‌و می‌گوید این مشکل می‌تواند با بوی بنزین یا نشتی کوچک بنزین زیر خودرو همراه باشد.

مالکان خودروهای تحت تأثیر به‌زودی از فرایند فراخوان آگاه خواهند شد و ب‌ام‌و بدون دریافت هزینه‌ای اقدام به تعویض باک سوخت خودروهای آن‌ها خواهد کرد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
9 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.