فراخوان فراری به خاطر ریسک آتش‌سوزی

فراخوان فراری به خاطر ریسک آتش‌سوزی

فراری دو فراخوان ایمنی را اعلام کرده است. تاریخ هر دو فراخوان به چهاردهم فوریه ۲۰۱۹ مربوط می‌باشد و در کل تعداد ۲۷۳۲ دستگاه از ساخته‌های این خودروساز ایتالیایی را تحت تأثیر قرار داده است.

اولین فراخوان مدل‌های سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹ از خودروی GTC4Lusso و مدل‌های سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ خودروی GTC4Lusso T را شامل می‌شود. بنا به گفته‌ی NHTSA، فراری این خودروها را به خاطر درب‌های معیوب فراخوان می‌کند. گفته شده تنش ایجاد شده در مکانیسم قفل درب شاید منجر به عدم باز شدن درب خودرو از داخل کابین شود.

در کل تعداد ۵۸۲ دستگاه از این سوپرکارها در آمریکای شمالی فراخوان می‌شوند. فراری فرایند فراخوان خودروهای یاد شده را از چهاردهم آوریل سال جاری آغاز می‌کند.

دومین فراخوان اما تعداد بیشتری از محصولات این شرکت را دربرمی گیرد. بنا به گزارش NHTSA، جداکننده‌ی بخار سوخت برخی از مدل‌های فراری لافراری آپرتا ۲۰۱۷، فراری ۴۸۸ GTB مدل‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۸، ۴۸۸ اسپایدر، ۸۱۲ سوپرفست و ۴۸۸ پیستا می‌تواند بشکند و به همین خاطر نشتی سوخت رخ دهد. این نقص ایمنی ریسک آتش‌سوزی خودروهای یاد شده را افزایش می‌دهد.

در توصیف دقیق این مشکل آمده است:

خودروهای یاد شده به جداکننده‌ی بخار سوختی مجهز هستند که به خاطر نقص فرایند تولید می‌تواند باعث تبخیر سوخت و مشتعل شدن خودرو گردد.

فراری فرایند شروع این فراخوان را نیز همزمان با فراخوان قبلی کلید خواهد زد.

این شرکت گفته در هر دو فراخوان اقدام به آگاه‌سازی مالکان خواهد نمود و نمایندگی‌ها نیز وظیفه‌ی تعویض قطعات مربوطه بدون دریافت هزینه‌ای را بر عهده دارند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
9 + 10 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.