فراخوان دوبارهٔ مرسدس EQS به خاطر احتمال آتش‌سوزی

فراخوان دوبارهٔ مرسدس EQS به خاطر احتمال آتش‌سوزی

مرسدس بنز EQS در ایالات‌متحده شروع دشواری داشته زیرا دوباره برای آن فراخوان داده شده است. این فراخوان اما جدی‌تر است زیرا تعداد محدودی از این خودرو ممکن است در قسمت طولی سمت چپ جلو اتصال زمین نامناسبی داشته باشند و همین‌طور اتصالات گرم‌کن الکتریکی کمکی در محفظهٔ موتور آن‌ها نیز ناایمن باشد. NHTSA خاطرنشان کرده است که اتصالات زمینی مشکل‌دار می‌تواند منجر به افزایش مقاومت الکتریکی شود که این همراه با جریان‌های الکتریکی بالا، خطر آتش‌سوزی را به دنبال خواهد داشت.

این سازمان همچنین افزوده است که یک وقفه در اتصال زمینی می‌تواند باعث ازکارافتادن چراغ جلوی سمت چپ شود. خوشبختانه برطرف کردن این مشکل نسبتاً آسان است و تکنسین‌های نمایندگی، اتصالات را بررسی کرده و در صورت لزوم آن‌ها را سفت می‌کنند. این کار به‌صورت رایگان انجام می‌شود و انتظار می‌رود اطلاعیهٔ فراخوان برای مالکین در ۲۹ آوریل از طریق پست ارسال شود. این فراخوان اما بسیار محدود است و صرفاً ۲۴ خودرو را شامل می‌شود. این خودروها شامل سه دستگاه EQS450، شانزده دستگاه EQS450+، چهار دستگاه EQS580 و یک دستگاه EQS53 خواهد بود.

مرسدس بنز برای اولین بار در اکتبر گذشته از این مشکل آگاه شد و دو مورد دیگر نیز در نوامبر پیدا شدند. به همین دلیل، شرکت تحقیقات در شیوهٔ تولید EQS را آغاز کرده است. البته مرسدس تاکنون هیچ گزارشی از بروز مشکلی در این زمینه برای مالکین دریافت نکرده اما گفته است که خطر احتمالی در ایمنی را نمی‌توان قاطعانه رد کرده و به همین دلیل تصمیم به صدور فراخوان گرفته است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 10 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.