فراخوان داج گرند کاروان، جیپ کامپس و چروکی به خاطر نقص ترمز

فراخوان داج گرند کاروان، جیپ کامپس و چروکی به خاطر نقص ترمز

بنا به گفته گروه خودروسازی فیات-کرایسلر، به دلیل نقص فرایند ساخت قطعات سیستم ترمز نصب شده در برخی خودروهای تولیدی این شرکت، احتمال به وجود آمدن حباب‌های گاز در مایع ترمز وجود دارد.

به عنوان نتیجه فیات-کرایسلر در حال فراخوانی جهانی است که شامل داج گرند کاروان مدل‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹، جیپ کامپس مدل ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ و جیپ چروکی ۲۰۱۹ می‌باشد.

گفته شده ۱۵۴۳۳۷ دستگاه خودرو در آمریکا تحت تأثیر این قضیه بوده و از میان آن‌ها حدود ۱۰۰ هزار دستگاه قبلاً به مشتریان تحویل داده شده درحالی‌که باقی خودروها در نمایندگی‌ها موجود هستند. همچنین ۱۹۰۶۶ دستگاه در کانادا، ۹۰۰ دستگاه در مکزیک و ۳۵۵۶۲ دستگاه نیز خارج از منطقه نفتا تحت تأثیر این مشکل هستند.

فیات-کرایسلر می‌گوید به دلیل وجود قطعات معیوب، فاصله توقف خودرو شاید افزایش یابد اما عملکرد سیستم ترمز در چنین وضعیتی حفظ خواهد شد. هنوز خبری از وقوع حادثه یا جراحت مرتبط با این مشکل به دست شرکت نرسیده است.

این خودروساز به مالکان خودروهای تحت تأثیر مشکل توصیه می‌کند به محض اینکه اطلاعیه شرکت را دریافت کردند به نزدیک‌ترین نمایندگی داج یا جیپ مراجعه کنند.

تکنسین‌های فیات-کرایسلر قبلاً درباره تعمیر این مینی ون‌ها یا شاسی بلندها توجیه شده‌اند و سیستم‌های ترمز را بازرسی خواهند کرد. شایان ذکر است این کار هیچ هزینه‌ای برای مالکان نخواهد داشت.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
14 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.