فراخوان جیپ گرند چروکی L به خاطر مشکل نوربالا

فراخوان جیپ گرند چروکی L به خاطر مشکل نوربالا

درست یک ماه پس از فراخوان جیپ گرند چروکی L مدل ۲۰۲۱ به خاطر مشکل دوربین دنده‌عقب، این شاسی‌بلند با فراخوان دیگری مواجه شده است. NHTSA می‌گوید فراخوان جدید به خودروهایی مربوط است که فاقد نوربالای خودکار هستند و زمانی که سوئیچ تغییر نور در حالت خودکار نوربالا قرار گیرد این حالت تا زمانی که سوئیچ ابتدا در موقعیت on قرار نگیرد فعال نخواهد شد.

به‌این‌ترتیب خودروهای تحت تأثیر این فراخوان با قوانین استاندارد شماره ۱۰۸ S9.4 فدرال همخوانی ندارند. در این قانون آمده که هر خودرو باید دارای سوئیچی بین نوربالا و نورپایین باشد تا راننده با حرکت ساده دست خود بتواند آن‌ها را انتخاب کرده و بکار گیرد. فیات-کرایسلر اولین بار یک مشکل برنامه‌ریزی را در برخی مدل‌های فاقد نوربالای خودکار تشخیص داد و سپس گفته شد این خودروها بین ۸ دسامبر ۲۰۲۰ تا ۲۵ آگوست ۲۰۲۱ تولید شده‌اند. در کل ۷۰۸۲ دستگاه گرند چروکی L تحت تأثیر این فراخوان هستند.

جیپ از ابتدای دسامبر سال جاری کار اطلاع‌رسانی به مشتریان و نمایندگی‌ها را شروع کرده و در حال برنامه‌ریزی برای حل این مشکل است. فیات-کرایسلر آمریکا همچنین هزینه‌های مشتریانی را که قبلاً این مشکل را رفع کرده‌اند پرداخت خواهد کرد. فراخوان یاد شده چهار هفته پس از فراخوان گرند چروکی L به خاطر نرم‌افزار رادیویی صورت می‌گیرد که شاید در زمان خاموش شدن ایراد پیدا کرده و از نشان داده تصویر دوربین دنده‌عقب جلوگیری می‌کند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.