فراخوان جیپ رانگلر جدید به خاطر ضعف جوشکاری فریم

فراخوان جیپ رانگلر جدید به خاطر ضعف جوشکاری فریم

گروه خودروسازی فیات-کرایسلر فروش برخی مدل‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ جیپ رانگلر جدید را به خاطر جوشکاری ضعیف فریم متوقف کرده و خودروهای تحت تأثیر را فراخوان می‌کند.

این خودروساز می‌گوید احتمال شکستن جوش بستی که به فریم متصل می‌شود وجود دارد. این موضوع می‌تواند به جدا شدن براکت از فریم و ایجاد تصادف منجر شود.

فیات-کرایسلر می‌گوید فراخوان یاد شده شامل حدود ۱۸ هزار دستگاه رانگلر بوده و پیش‌بینی می‌شود ۴ درصد آن‌ها این مشکل را دارند.

یکی از اعضای فروم رانگلر تصاویر از جوشکاری ضعیف فریم این خودرو را به اشتراک گذاشته است. برخی از مالکان رانگلر جدید نیز تصاویری را منتشر کرده‌اند که نشان دهنده‌ی جوشکاری بسیار بدی است که در آن سیلیکای زیادی به سطح جوش رسیده و نشان دهنده‌ی آن است که سطح فولاد پیش از جوشکاری به خوبی پاک نشده است.

همچنین Jalopnik گزارش داده تعدادی از مالکان گفته‌اند جوش برخی از فریم‌های خودرو به‌صورت کامل از بین رفته است.

یکی از اعضای فروم های جیپ رانگلر می‌گوید در حال رانندگی در بزرگراه بوده اما به‌صورت ناگهانی کنترل فرمان را از دست داده است. او توانسته به‌طور امنی خود را به شانه خاکی جاده هدایت کند و سپس مجبور شده یدک‌کش خبر کند. مکانیک‌های جیپ در نمایندگی این برند فهمیده‌اند که میله‌ی بخش فرمان به خاطر جوشکاری ضعیف جدا شده است. این خودرو تنها حدود ۱۰۰۰ کیلومتر کار کرده و حتی آفرود هم نرفته است.

فیات-کرایسلر هنوز به این خبرها واکنشی نشان نداده و البته راه‌حل رفع این مشکل را نیز اعلام نکرده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 5 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.