فراخوان بسیار محدود ب‌ام‌و M2 و M4 به خاطر احتمال آتش‌سوزی

فراخوان بسیار محدود ب‌ام‌و M2 و M4 به خاطر احتمال آتش‌سوزی

ب‌ام‌و تعداد بسیار محدودی از M2 و M4 کوپه در آمریکا را فراخوان می‌کند.

در نظر داشته باشید که تنها ۲۱ دستگاه از این دو خودرو تحت تأثیر قرار گرفته به گونه‌ای که ۲۰ دستگاه M2 و تنها یک دستگاه M4 باید به نمایندگی‌های ب‌ام‌و مراجعه کنند. دلیل این فراخوان نیز رخ دادن یک مشکل در خط مونتاژ بوده که باعث شده انژکتورهای سوخت بدون قطعه‌ای خاص نصب شوند.

این قطعه برای کاهش لرزش‌ها بکار می‌رود و بدون آن ارتباط بین لوله سوخت و ریل سوخت می‌تواند با گذشت زمان آسیب ببیند. این امر در نهایت می‌تواند منجر به نشت سوخت شده و اگر جرقه یا گرمایی وجود داشته باشد احتمال آتش‌سوزی وجود خواهد داشت هرچند فعلاً گزارشی از وقوع حادثه یا مجروح احتمالی مرتبط با این مشکل به دست ب‌ام‌و نرسیده است.

طبق گفته NHTSA، این مشکل در ۱۵ اکتبر و توسط یک کارگر در فرایند مونتاژ پیشرانه کشف شده است. پس از آن بوده که بررسی‌ها شروع شده و باواریایی ها یک هفته بعد تصمیم به انجام فراخوان داوطلبانه گرفته‌اند.

تنها M4 کوپه حاضر در این فراخوان در تاریخ ۱۷ مارس ۲۰۲۰ تولید شده درحالی‌که M2 ها بین ۲۳ ژوئن تا ۱۴ اکتبر امسال مونتاژ شده‌اند.

انتظار می‌رود این فراخوان از ۲۱ دسامبر شروع شود و نمایندگی‌ها و مصرف‌کنندگان نیز به زودی از چند و چون آن آگاه خواهند شد. تکنسین‌های ب‌ام‌و اقدام به بررسی تمامی خودروها کرده و اگر مشکلی بود بدون دریافت هزینه رفع خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.