فراخوان بزرگ داج دورانگو و جیپ گرند چروکی

فراخوان بزرگ داج دورانگو و جیپ گرند چروکی

گروه خودروسازی فیات-کرایسلر در حال فراخوان ۶۴۶۳۹۴ دستگاه از مدل‌های داج دورانگو و جیپ گرند چروکی می‌باشد. این خودروها به دلیل نقص احتمالی ترمزها در آمریکا فراخوان می‌شوند.

فراخوان یاد شده مدل‌های سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ را دربرمی گیرد. محافظ بوستر ترمز این خودروها باید به منظور اطمینان از صحت نصب بررسی شوند. نفوذ احتمالی آب می‌تواند باعث خرابی ترمزها گردد و همین امر احتمال تصادف و جراحت را افزایش می‌دهد.

فیات-کرایسلر دراین‌باره گفته است:

محافظ‌ها برای جلوگیری از نفوذ آب به داخل بوسترها طراحی شده‌اند. در صورت نفوذ آب به داخل سیستم احتمال نقص در عملکرد ترمزها وجود دارد. اگرچه ترمزها در چنین حالتی همچنان عمل خواهند کرد اما مالکان شاید سختی بیشتی را در میدونی ترمز احساس کنند.

فیات-کرایسلر گفته اگر مشتریان این شرایط را تجربه کرده‌اند سریعاً به نمایندگی‌ها مراجعه کنند. خوشبختانه هنوز گزارشی از تصادف و یا جراحت مرتبط به این مشکل به دست شرکت نرسیده است.

این فراخوان که تعداد ۴۲۳۰۴ دستگاه خودرو در کانادا و تعداد ۲۱۱۳۹ دستگاه را نیز مکزیک شامل می‌شود از اوایل نوامبر آغاز خواهد شد و تمامی بررسی‌ها و تعمیرات بدون دریافت هزینه‌ای انجام خواهند شد.

فیات-کرایسلر اذعان داشته این محافظ‌ها در خودروهای فراخوان شده در سال ۲۰۱۴ نصب و تقریباً ۹۵ درصد آن خودروها سرویس شده‌اند اما بازرسی‌های بعدی نشان داد که محافظ بوستر برخی از این خودروها به‌طور صحیح نصب نشده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
7 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.