فراخوان‌های فیات-کرایسلر تمامی ندارد!

فراخوان‌های فیات-کرایسلر تمامی ندارد!

یک مشکل رخ داده در پشت‌سری‌های فعال برخی از خودروها باعث شده گروه خودروسازی فیات-کرایسلر حدود نیم میلیون دستگاه از ساخته‌های خود را فراخوان کند.

این فراخوان مدل‌های معینی از شاسی بلندهای جیپ لیبرتی ۲۰۱۲، کرایسلر ۲۰۰ های مدل ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ و داج آونجرهای مدل ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ را شامل می‌شود. این خودروساز تخمین می‌زند حدود ۴۷۰ هزار دستگاه از خودروهای یاد شده نیازمند بررسی باشند که ۴۱۴۱۳۴ دستگاه از آن‌ها در آمریکا تردد می‌کنند.

پشت‌سری‌های فعال برای کاهش ریسک حرکت ناگهانی و شدید سر سرنشینان جلو در تصادف‌های عقب خودرو طراحی شده‌اند. البته پس از گزارش NHTSA کمپانی فیات-کرایسلر فهمید که برخی از این سیستم‌ها به خاطر استفاده زیاد از خودرو با مشکل عملکردی مواجه شده‌اند.

مالکان خودروهای یاد شده از ماه آینده منتظر تماس فیات-کرایسلر به منظور مراجعه به نزدیک‌ترین نمایندگی و جایگزینی مدول های کنترل سیستم مورد بحث باشند.

هر سه خودرو مدت زمان زیادی است که از خط تولید خارج شده یا نسل جدید آن‌ها وارد بازار شده است. چروکی جدید جای شاسی‌بلند لیبرتی را در خط تولید جیپ گرفته درحالی‌که مدل‌های آونجر و ۲۰۰ برای همیشه بازنشسته شده‌اند زیرا این دو کمپانی تمرکز بیشتری روی پیکاپ تراک ها داشته و توجه کمتری را روی خودروهای سفارشی کوچک‌تر که سود کمی دارند معطوف نموده‌اند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
10 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.