فتل و رایکونن قرارداد خود با فراری را تمدید می‌کنند؟

فتل و رایکونن قرارداد خود با فراری را تمدید می‌کنند؟

گمانه‌زنی‌ها برای انتخاب راننده فصل بعدی تیم فراری در فرمول ۱ طبق انتظارات ماه آینده و در مونزا به پایان خواهد رسید. انتظار داریم فراری در گرندپری ایتالیا راننده‌های فصل بعد خود را اعلام کند؛ و به نظر می‌رسد سباستین فتل و کیمی رایکونن همچنان با تیم فراری همراه خواهند بود.

سرجیونه مارکیونه مدیرعامل فراری ظاهراً هفته پیش به رسانه‌ها گفته است:

آن‌ها همکاری فوق‌العاده‌ای باهم دارند بنابراین تغییرشان در مقطع کنونی یک ریسک است. اجازه دهید ببینیم می‌توانیم آن‌ها را برای فصل ۲۰۱۸ نگه داریم. من فکر می‌کنم آن‌ها می‌خواهند در تیم بمانند. ما باید بتوانیم در مونزا راننده‌های فصل بعد را اعلام کنیم. هنوز قراردادی امضا نشده اما در حال صحبت با راننده‌ها هستیم و شاید به توافق نزدیک شده‌ایم.

اما شرایط برای راننده‌های فراری متفاوت است. گفته شده فتل توافقی اولیه با مرسدس امضا کرده بود که او را از هرگونه مذاکره پیش از پایان ماه جولای منع می‌کرد؛ اما با بهبود عملکرد فراری، حداقل او تمایل دارد تا در فراری بماند.

به همین ترتیب، یکی از مدیران تیم فراری عدم اطمینان خود به ماندن رایکونن در تیم را اعلام کرده بود اما هم او و هم مارکیونه ظاهراً تحت تاثیر عملکرد رایکونن قرار گرفته‌اند. این مدیر گفت:

فراموش نکنید او آخرین قهرمان جهان فراری بوده و امروز آن را نشان داد. تنها قهرمانی چون او می‌تواند بدون خطا و کلک از هم‌تیمی‌اش همانند یک وایکینگ دفاع کند.

در ادامه مارکیونه نیز گفت:

رایکونن فوق‌العاده بود. ما یک تیم در مارانللو هستیم و همه باهم کار می‌کنیم.

اگر قرارداد رایکونن در فصل ۲۰۱۸ امضا شود، پنجمین فصل متوالی خواهد بود که او در فراری حضور دارد. او قبلاً و بین سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹ نیز برای تیم فراری رانندگی کرده بود. کیمی با سن نزدیک به ۳۸ سال، مسن‌ترین راننده فرمول ۱ بوده و ۸ سال بزرگ‌تر از هم‌تیمی خود یعنی فتل است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 9 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.