فاصله یک دهه‌ای با رانندگی کاملاً خودکار

فاصله یک دهه‌ای با رانندگی کاملاً خودکار

مرسدس بنز ادعا می‌کند حداقل ۱۰ سال با تولید خودروهای کاملاً خودران واقعی فاصله داریم.

رئیس بخش تأیید و تست خودروهای مرسدس در خلال مصاحبه در گرند پری استرالیا اعلام کرده که سیستم‌های خودران این خودروساز در حال حاضر در مرحله‌ی ۲ و ۳ قرار داشته و ما راه زیادی برای رسیدن به سطح ۵ داریم.

او گفته است:

به منظور داشتن سطحی از رانندگی خودکار که در آن سوار خودرو شده و به آن بگویید به نقطه‌ی X برود و همچنین به خودرو بگویید که مثلاً مرا به فرودگاه ببر، ایمیل‌ها را بخوان و سپس خودرو بگوید چشم و حرکت کند… برای رسیدن به این سطح از سواری خودکار، من فکر می‌کنم که حداقل یک دهه زمان فاصله است.

طبق گفته‌های مدیر مرسدس بنز، این برند برای توسعه و استفاده از تکنولوژی‌های سواری همانند تسلا عجله‌ای ندارد. همان‌گونه که می‌دانید تسلا قبلاً خودروهای خود را به سخت‌افزار موردنیاز برای رانندگی خودکار سطح ۵ مجهز کرده است.

مدیر مرسدس اضافه می‌کند:

طراحی سیستم‌های مبتنی بر آمار و ارقام ایده‌ی خوبی است اما اینکه سیستم‌ها را تنها بر همین مبنا بسازیم خوب نیست. شعار برند ما بهترین یا هیچ است اما من دوست ندارم که در زمینه‌ی تکنولوژی خودران همه‌چیز یا هیچ باشیم.

گزارش شده که مرسدس بنز S کلاس فیس لیفت با پیشرفته‌ترین سیستم خودران موجود در بازار معرفی خواهد شد. این برند می‌گوید پرچم‌دار به‌روز شده دارای ویژگی جدیدی است که به خودرو اجازه می‌دهد تا پیچ‌های پیش رو را با حسگرها و داده های نقشه خوانده و به‌صورت خودکار سرعت صحیح ورود به پیچ را تنظیم نماید.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
7 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.